Consumentenbond.nl

Koffie cup apparaat voor NIET Nespresso cupjes zoals Jumbo cupjes

• 14 januari 2019
  • 6 reacties
  • 3663 Bekeken

Ook ons tweede "Nespresso" apparaat geeft zeer slechte prestaties bij de cupjes van Jumbo, Liddl, Aldi, etc .
Is er een apparaat dat juist goede resultaten geeft bij deze cupjes?

6 reacties

Badge +8
Hi @Huub1, dank voor je vraag en welkom op de Community!

Wij schrijven het volgende over het gebruik van alternatieve cupjes in een Nespresso apparaat: "Nespresso garandeert alleen een goede werking van de machines bij de originele capsules. Maar de risico's van het gebruik van alternatieve capsules vallen mee. Volgens de fabrikanten van de alternatieve capsules en Nespresso leidt het nauwelijks tot technische problemen."

Mocht je echt op zoek zijn naar een nieuw apparaat, dan kun je hier apparaten bekijken die ook met cupjes werken. Ook deze informatie is misschien interessant voor je. ☕️
Dank voor de tip.
Het gaat me er echter niet zozeer om of het apparaat eronder leidt, maar dat de Nespresso apparaten slechte resultaten geven voor andere cupjes. Bijvoorbeeld, de helft van het water loopt ernaast of er komt koffiedik mee in het kopje. Volgens mij stellen ze daar ook de apparaten op in.
Ik zoek dus een apparaat dat juist goede resultaten geeft voor de niet nespresso cupjes.
Hebben jullie daar ook op getest?
Reputatie 3
Hoi @Huub1, kan het zijn dat je een van deze machines hebt, de Nespresso Expert, U of Prodigio? Deze machines hebben een geautomatiseerde sluiter voor de cups en ik geloof dat er bij deze machines vaker klachten zijn bij gebruik van plastic cups.
Badge
Heb zelf de goedkoopste Magimix ( €80,00 in de aanbieding. Werkt goed met de meeste cups. Alleen als cupbakje voller zit wil de nieuwe cup zich wel een lastig plaatsen
De Lidl heeft vanaf maandag 04-02 een koffie capsule machine te koop compatibel voor cups van het Nespresso systeem.
Badge +8
De Lidl heeft vanaf maandag 04-02 een koffie capsule machine te koop compatibel voor cups van het Nespresso systeem.

Dank voor de tip @Jelle Utrecht!👍🏼

Reageer