Consumentenbond.nl

Lidl espresso-cups (10 stuks) ristretto: NIET 2,00, MAAR 1,39 per 10 stuks

• 23 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 1604 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3
Test uit mei 2014

Soms is er een aanbieding bij de Lidl 2 stuks voor 2,00 euro (nog leuker): 1,00 per 10 stuks.

Succes met zoeken op de site.
Ik deed er een paar dagen over.

Dus ik hoop dat deze link werkt.

https://www.consumentenbond.nl/binaries/content/assets/cbhippowebsite/gidsen/consumentengids/2014/nummer-5---mei/201405p10_Test_koffiecups.pdf

Wat een gelazer.

Zelfs als ik een deel van de werkelijke url invoer krijg ik werkelijk alle testen uit dat jaar.
Om gek van te worden.
Volgende keer mag u het zelf uitzoeken.

6 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Zoekfunctie kan inderdaad wat beter :)

Overigens zijn er sinds 2014 veel meer alternatieve koffiecups op de markt gekomen:
https://bestgekozen.nl/beste-nespresso-cups-2017/
Reputatie 5
Badge +7
Test uit mei 2014
Succes met zoeken op de site.
Ik deed er een paar dagen over.

Hoi @M.J. Schuring, jammer te horen dat je niet meteen zocht wat je vond! Ik geef je feedback door aan onze techniek collega's. Was de test nespresso cups waarvan je de link hebt gedeeld (te downloaden na inloggen als lid), wat je zocht? Wat wil je precies zeggen/vragen over de Lidl cups?
Reputatie 1
Badge +3
Simpel ze zijn goedkoper geworden.
Jullie hebben zover ik weet nog niet een nieuwe algemene test gedaan.
Destijds kwamen ze en/of als beste koop en/of als beste getest uit de bus.

En bizar genoeg staan al de producten van de Lidl die jullie de afgelopen jaren getest hebben verspreid over de hele site.
Ik was er verscheidene sagen mee bezig ze bij elkaar te harken, want alleen Lidl ed werkt niet.
Lijkt me toch handiger als je ze centreert, zodat mensen niet voor 1 artikel naar de Lidl gaan (dat doen ze waarschijnlijk niet), maar dat ze evt. ook voor wasmiddel: gekleurd en bont, mayonaise, vaatwastabletten, tandpasta en tot dusver als laatste de groente afdeling naar de Lidl gaan.
Reputatie 5
Badge +7
@M.J. Schuring Aha! Dank voor je toelichting. Wat betreft de zoekresultaten voor Lidl, ik kan me je probleem wel voorstellen, maar ik denk dat het ermee te maken heeft dat onze testen productgericht zijn, niet winkelgericht. Maar bedankt voor je feedback!
Reputatie 2
@M.J. Schuring Dank voor de prijsupdate. Ik denk dat het een goed moment is om eens naar de prijzen te kijken van de alternatieve cupjes die wij op de website noemen. Hopelijk kunnen we volgende maand een vernieuwd overzicht laten zien.
Reputatie 1
Badge +3
Is het niet makkelijker om de zoekfunctie te verbeteren. Uw leden worden er immers beter van. Nu moet ik bijvoorbeeld uw werk gaan doen. Dat hoort een goede website te doen. Zodat ze voor meer zaken bij de Lidl of waar dan ook terecht kunnen. Anders kunt u hun producten net zo goed niet testen, omdat de Lidl vaak buiten het centrum ligt en relatief onbekend is ivm action die nog verder is maar bekender.

Reageer