Problemen met Klantenservice van Albert Heijn

  • 7 May 2021
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

AH verwijst klant naar Rode Kruis

Sinds twee weken laat ik mijn weekboodschappen thuis bezorgen.

Niet zeker of ik de bestelling wel goed heb doorgegeven chat ik even met klantenservice, die mij bevestigt dat de bestelling is ingediend.

Volgende dag geen bestelling.

Ik chat weer met Klantenservice.

Ik: kan de bestelling de volgende dag dan geleverd worden? Antwoord AH: Nee

Ik: Kunt U mij doorverbinden met het hoofd van de afdeling ik wil mijn beklag doen. Antwoord AH: Nee

Ik: Is er een e-mailadres waar ik mijn beklag kan doen. Antwoord AH: Nee

Ik: Als 75 jarige en in Coronatijd valt het halen van de weekboodschappen mij zwaar.

Antwoord AH:  Dan gaat u toch naar her Rode Kruis, die halen de boodschappen wel.

 

Bram van den Bos

 

 

 


1 reactie

Sorry maar als dat uw eerste levering was heeft u toch een alternatieve oplossing waarmee u alle voorgaande weken boodschappen heeft gedaan? Die bezorgdienst zit op sommige plaatsen letterlijk stampvol door de enorme toeloop en dus is er héél weinig flexibiliteit. 

 

Reageer