Consumentenbond.nl

Proefpakket pure cbd olie leeg aangekomen

Hallo iedereen
ik heb bij pure cbd ,een proefpakket cbd olie besteld voor mijn pa en mijzelf . nu kregen mijn vader en ik een leeg doosje binnen (het plakband was los) maar daar zat ook een folder in met regeltjes maar daaruit kan je opmaken dat je met het bestellen van het proefpakket als je het niet binnen 14 dagen het aangeeft dat je niet tevreden bent over het product en terugstuurt je meteen vastzit aan een abonnement .
ik heb trouwens ook meteen een mail gestuurd dat wij lege doosjes kregen en na het lezen van de regeltjes ook geen nieuw proefpakket willen maar ,hoe kan het zijn dat als je de verzendkosten voor het proefpakket betaald je ook nog de retour kosten moet betalen ?
heeft iemand dezelfde ervaring hiermee
ik hoor het graag (ik probeer een foto van de folder mee te sturen)
grtjs paul

11 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Vaak worden producten gratis naar je verzonden, maar zijn de retourkosten voor jezelf.

Al deze voorwaarden staan wel netjes op hun website onder de Leveringsvoorwaarden onder aan iedere pagina.

Dat je het pakket leeg hebt ontvangen is minder, maar dat kan ook onderweg gebeurd zijn.
De verzender is er verantwoordelijk voor dat je de producten geleverd krijgt die je besteld hebt.

Je hebt al contact opgenomen en als je niet snel antwoord krijgt zou ik nog even bellen om alles af te zeggen.
Reputatie 6
Badge +6
@Bert hoe zit het dan met de retourkosten? Want in de modelbrief van de Consumentenvond staat dat als er iets aan mankeert je de leverancier slechts hoeft aan te bieden dat die het artikel bij jou thuis kan komen ophalen op zijn kosten.
@Bert ik moest de verzend kosten ook betalen πŸ€”
Reputatie 7
Badge +5
@Jan Oeps, dit blijkt complexer dan ik aanvankelijk dacht.

Internetaankopen terugsturen

Tekst uit bovenstaande link:

Als je een bestelling terugstuurt, hoort de webwinkel ook de eventueel betaalde bezorgkosten terug te betalen. Dat zijn de kosten voor de thuisbezorging van het artikel.

De webwinkel mag deze kosten met elkaar verrekenen, maar de webwinkel moet van tevoren duidelijk aangeven dat je die retourkosten uiteindelijk wel zelf betaalt.
Reputatie 6
Badge +6
@Bert toppie! Hier hebben we allemaal wat aan. En je hebt het verder uitgezocht. Dank!
@Bert nou iig bedankt voor de reacties allemaal
mee gaan wel zien hoe het gaat lopend πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ
Reputatie 3
Badge +5
Hi @Paulus1977 , om iedereen nekklachten besparen heb ik je foto even gedraaid. 😉
πŸ˜‚thanx πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ
Reputatie 3
Badge +5
Hi @Paulus1977, hoe staat het er inmiddels voor? ☺
hoi imke
ik hoefde niks te betalen gelukkig omdat alles leeg aangekomen is en heb maar een keer verzendkosten terug gehad i.p.v. 2 maar ja .
mijn schoonmoeder had ook een proefpakketje voor mij besteld en daar was ik geblaat met terug sturen maar alles is eigenlijk helemaal goed ik mocht het pakketje houden het bedrijf had nog wel 2 keer de maand bijdrage afgeschreven gehad maar dat heb ik terug laten boeken en na 2 of 3 keer mailen was alles geregeld nunianhet geloof ik helemaal geregeld
thanx
Hoi allemaal
vandaag kreeg ik dan toch een mail dat ik 50€ moet betalen omdat ik een pakketje te laat geretourneerd heb en dat terwijl een collega van diegene mij vertelden dat ik niks hoefde te betalen iemand nog goede tips
groetjes paul

Reageer