Consumentenbond.nl

Publicatie verschillende Jumbo's

De Consumentenbond ziet dat er per filiaal verschillen prijzen worden gevraagd door Jumbo. Ik vraag me af het handig is om de lijst met prijspeilen te publiceren. De duurdere Jumbo's hebben er waarschijnlijk geen boodschap aan, maar de goedkopere worden wellicht minder terughoudend.
Wat denk jij?

32 reacties

Hallo E.T.,

Als de verschillen niet gelden voor alle artikelen, zouden bepaalde artikelen op de website onvindbaar moeten zijn. Dat kan ik mij niet voorstellen.

Hallo L.J.F.,

Canisius is niet het huismerk van de Jumbo. Het bedrijf Canisius is de spil van de Limburgse economie. Rinse appelstroop is een soortnaam/typenaam. Zie Wikipedia.

@A. Deen 

Die is een paar euro duurder.
Maar dan heb je wel wat goeds.

@A. Deen

Die is een paar euro duurder.
Maar dan heb je wel wat goeds.

Zoals zoveel dingen

Reputatie 7
Badge +7

Eerlijk gezegd heb ik mij nooit zo verdiept in appelstroop. Ik vind het overigens wel lekker, maar ik zie een pot in het rek staan, lees het nog is goed en dan staat er Rinse appelstroop, en ook nog Canisius, dan neem ik die maar, kost overigens 1,20 dus wel 2x zo  duur als de 0.60. Maar nu heb ik eens wat meer gekeken en inderdaad er zijn heel wat merken en die van @Wortelstamper  de Crombach kost inderdaad 3,13. Het zijn geen overkomelijke bedragen, 3,13 is tot 5x die van 0,60, procentueel een behoorlijk verschil. Bij een volgende koop zal ik eens zo wat proberen. Het is denk ik wel goed dat de klant wat te kiezen heeft. Bij appelstroop en perenstroop enz. kan men z'n lol op. Groet Leo.

Reputatie 7
Badge +6

Dit onderwerp wordt een beetje stroperig. :smile::smile:

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb hetzelfde gevoel, het loopt ook niet meer door, geen vervolg meer :sleepy:  :sleeping: .

Ik vraag me ook af, of dat met die prijsverschillen in het begin ook al zo was?

Toen de winkel hier Jumbo werd, was niets te gek. Alles kon.
Er liepen ladingen stropdassen door de winkel om te vertellen hoe geweldig ze zijn.
Er was alles te koop en wat er niet was zetten ze voor je op de plank voor een lage prijs.
Daar is inmiddels niets meer van over.
En toen kwam de Lidl er vlak naast, ze hebben veel minder maar vers voor een betere prijs.

Reageer