gratis artikel

Supermarkt: zelfscanner of kassa?

• 30 October 2020
  • 29 reacties
  • 2940 Bekeken
Supermarkt: zelfscanner of kassa?
  • Consumentenbond team
  • 3 reacties

Ben jij enthousiast over het zelfscannen van je boodschappen in de supermarkt? Of voel je je prettiger bij een kassière? We zijn op zoek naar mensen die een duidelijke voorkeur hierover hebben en die dit willen vertellen in een artikel over supermarkten. Je moet wel bereid zijn om met je foto in het artikel te staan. Wil je dat? Geef je je dan op bij mij en dan neem ik contact met je op. Dat kun je het beste doen door een privébericht naar mij toe te sturen.

Wil je niet in het artikel vermeld worden, maar wel je ervaringen met ons delen? Doe dat vooral hier in deze post. Ik ben benieuwd! 

Update! Benieuwd naar het resultaat? Bekijk het gratis artikel uit de Consumentengids van januari 2021 hier.

29 reacties

Bij de supermarkten in mijn wijk, is dit niet beschikbaar.
Ik heb ooit een manager gevraagd of het hier ook komt, er wonen hier te veel criminelen was het antwoord.

Tot mijn verbazing, heeft die supermarkt nu scanners.
Ze waren een paar dagen dicht en zijn nu bezig met het record, hoeveel klanten prop ik in een supermarkt.
Wellicht dat ik het een keer probeer, op een rustig moment.

Ik heb het vandaag eens geprobeert in de jumbo.
De scanners geven een oorverdovende piep.
Toen ik bij de kassa kwam was het rek vol, met de gebruikte scanners.
Toen was er een medewerker nodig om mijn leeftijd te controleren voor mijn biertje.
Na het betalen ging de poort niet open.
Toen ik probeerde de poort er uit te rammen met het winkelwagentje, kwam iemand om me er uit te laten.

En de ijsjes staan er nog net zo bij als een half jaar geleden.
Volgens mij, koopt niemand dit.
Nou, ik ook niet in deze winkel.

Voor menige alleenwonende is er weer een contactmoment met een ander levend wezen minder.

Wortelstamper: misschien een tijd om de NVWA te tippen over deze vieze winkel?

NVWA, daar ben ik mee opgehouden.
Dan krijg je dingen, het is heel vies maar geen gevaar voor de gezondheid.

Nee, vast. Maar als ze dit zo openlijk verwaarlozen dan kun je er donder op zeggen dat er meer mis is daar. Ik hoop dat je ook bij een andere winkel terecht kunt.

Reageer