Consumentenbond.nl

Volkorenbrood ZONDER toegevoegde suikers, dextrose etc.

• 20 februari 2019
  • 5 reacties
  • 661 Bekeken

Onbegrijpelijk vind ik de stap van Jumbo... Hun goudeerlijk volkorenbrood was het enige brood in de winkel zonder toevoeging van dextrose. Maar... recent hebben ze het assortiment aangepast. Ik heb een klacht ingediend en zoals de dame aan de telefoon mij meldde... meer mensen! Echter, Jumbo gaat voorlopig niets terugdraaien. Hoe kan een organisatie als Jumbo, in deze tijd waarin er zoveel aandacht is voor een gezond dieet, zo NIET luisteren naar zijn klanten. Ik ga op zoek naar een nieuwe supermarkt! Wie heeft er ervaring met goed volkorenbrood ZONDER toegevoegde suikers? Ik hoor het graag!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Bij Jumbo is het hele brood assortiment veranderd.
Ook gewoon Boerentarwe is er niet meer, alleen Boeren Tarwe Tijger wat veel lichter van gewicht is.

Ik vermoed dat niet alleen de broden gesneden worden, maar ook de kosten en meer betere/een fractie duurdere producten aan het verdwijnen zijn uit het assortiment en Jumbo steeds meer voor de laagste prijs gaat.
Reputatie 3
Badge +5
Mijn man wil/ mag ook geen volkorenbrood met toegevoegde suikers. Bij Jumbo is dat Allison Volkoren. Hij vindt het lekker. Ik vind het goed te eten, maar rooster het nog wel eens.
Reputatie 5
Badge +7
Hoi @Luctor , begrijp ik goed dat Allison Volkoren dus nog wel gewoon te koop is bij de Jumbo, en dus misschien een oplossing voor het probleem van @I. van Eeuwijk - Coppen ?
Reputatie 3
Badge +5
@Natalie Rosien klopt helemaal!
Reputatie 5
Badge +7
Hallo @I. van Eeuwijk - Coppen, ik ben benieuwd of je de Allison Volkoren van de Jumbo inmiddels hebt geprobeerd? 🙂

Reageer