Consumentenbond.nl

Waarmee breng jij je eten op smaak?

• 20 maart 2017
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Het is geen geheim dat kant-en-klare kruidenmixen erg zout zijn. Hoeveel precies, is niet altijd even makkelijk te ontcijferen uit het etiket. 

Heb jij tips om je maaltijd op smaak te brengen? Door creatief met pakjes en zakjes om te gaan of door je eigen kruidenmix te maken? We zijn benieuwd!

2 reacties

Badge
Gebruik voor die samengestelde kruiden uit zakjes eens verse kruiden of ga bij een toko eens Indische kruiden halen. Hier kan men het eten ook lekker pittig mee maken. Kijk op internet wat er aan kruiden gebruikt door de verschillende receptensites, behalve de zout dus.
Met kruiden en bijzonder weinig zout . Vond een webwinkel waar ik nogal veel kruiden besteld heb om geen kant en klaar pakjes van welk merk dan ook te gebruiken maak ik de sausjes en soepen zelf . You Tube staat veel recepturen van sausjes die je naar eigen smaak ken aanpassen wil de link voor de oosterse kruiden niet onthouden en zou zeggen doe hier uw voordeel mee . Kurkuma heeft mijn voorkeur en zilvervliesrijst kook ik ook met kurkuma

https://www.asianfoodlovers.nl/producten/kruiden-s...

Reageer