Consumentenbond.nl

Wat vind jij van dynamische prijzen in de supermarkt?

• 21 mei 2019
  • 29 reacties
  • 5377 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Hallo MrsJones,

Voor elk artikel dat op is, weet ik naar welke winkel ik moet gaan.

Ik weet dan ook de “normale” (gunstigste) prijs en sla meteen alarm bij mijzelf als er iets veranderd is.

Als Zeeuws Jongetje (“Geen cent teveel, hoor”), zou ik het goed doen. ☺
Reputatie 7
@Léonz , ik heb een heleboel Zeeuws bloed maar er is een grens aan "ons ben zunig". Ik voorzie een ander soort supermarktoorlog dan de prijzenoorlogen. Mensen die dingen uit de karretjes of mandjes van een ander rukken waarna een scheld- of knokpartij volgt, zelfs in Bloemendaal en Wassenaar.
ik vraag me ook af hoe ze dat gaan doen, elektronisch neem ik aan maar iemand zal toch (nog meer) gegevens moeten invoeren. Als dat langs elektronische weg gaat zie je een rijtje mensen voor een schap staan wachten tot er iets verspringt en dan duiken ze allemaal op die twee pakjes rookvlees die vijf cent worden afgeprijsd. Het lijkt wel iets voor een nieuwe liveserie op een pulpzender.
Inderdaad, als je het over de dynamische prijzen hebt: echt liever niet, wat mij betreft.

Het zou de zoveelste verandering zijn die ons berooft van onze geliefde en voor onze gezondheid zo waardevolle innerlijke rust.
Reputatie 7
Voor die innerlijke rust gaan ze stiekem Oxazepam zonder recept verkopen, verkrijgbaar bij de sigarettenbalie.

Reageer