Beantwoord

Actie: AirBnB geef onze servicekosten terug

• 26 May 2021
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

Ik wil me graag aansluiten bij de actie van de Consumentenbond. Tot wanneer heb ik de tijd om hierbij aan te sluiten, voor welke datum moet alles ingevuld zijn ? 

icon

Beste antwoord door Eva. 26 May 2021, 16:41

Helemaal niet zo’n gekke vraag @MattRob. Je kan je nog inschrijven voor de Airbnb Claim zolang het inschrijfformulier actief is. Zodra er een schikking is of een uitspraak van de rechter is gemaakt, zal er pas een einddatum bekend worden gemaakt. De einddatum zal kenbaar worden gemaakt op onze website van de Claimservice. Wil je weten in welke fase we nu zitten? Kijk dan voor de actuele nieuws op de webpagina van de Claimservice. Succes met de inschrijving! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Googelen is te veel moeite?

Zeker niet, hier op het forum al gezocht, en op de claimsite van de consumentenbond zelf ook, ik kon geen deadline vinden. Was benieuwd of ik niet op een gegeven moment te laat zou zijn … Moet ik haast maken om het in te vullen of niet !

Reputatie 1
Badge

Helemaal niet zo’n gekke vraag @MattRob. Je kan je nog inschrijven voor de Airbnb Claim zolang het inschrijfformulier actief is. Zodra er een schikking is of een uitspraak van de rechter is gemaakt, zal er pas een einddatum bekend worden gemaakt. De einddatum zal kenbaar worden gemaakt op onze website van de Claimservice. Wil je weten in welke fase we nu zitten? Kijk dan voor de actuele nieuws op de webpagina van de Claimservice. Succes met de inschrijving! 

Dank je wel @Eva. Dus hieruit maak ik op, dat het nog wel even open staat, en dat ik dus niet ineens snel iets moet doen ! Eerst moet er een uitspraak of schikking zijn, en dan is er nog een (korte) periode waarin het openstaat om in te schrijven.

Reputatie 1
Badge

@MattRob Klopt! Je kan ook alvast een dossier opstellen bij Claimservice. Dit doe je door een account aan te maken en via '’Mijn Documenten'’ de gewenste documenten te uploaden. Dit kan je dus alvorens doen :grin: De schatting is dat in ieder geval de komende 6 maanden de claim nog blijft lopen (heb dit even voor je nagevraagd). Hoop dat dit helpt! 

Top, perfect !! Dossier had ik al aangemaakt, zag alleen dat het veel werk was, dus vandaar ! Dank je wel

Reageer