Beantwoord

Airco test: Waarom is de Hisense airco niet getest?

• 5 July 2021
  • 8 reacties
  • 332 Bekeken

is bekend waarom de split airco van het merk hisense niet getest zijn?

icon

Beste antwoord door Eva. 7 July 2021, 16:28

@Albert en Lia het merk Hisense is ons zeker bekend, alleen hebben we jaarlijks maar budget voor 3 modellen.
In dat geval kiezen we voor de modellen die de meeste internationale partners ook willen. 
Wel bedankt voor het signaal. We zullen voor volgend jaar het merk Hisense op ons lijstje zetten. @A. Deen het is niet altijd mogelijk om de levensduur van apparaten te testen omdat het te ingewikkeld en te kostbaar is. Vaak is het een langdurige test die ten koste gaat van de actualiteit.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Waarschijnlijk omdat merken als Daikin, Mitsubishi, LG, Panasonic en Samsung voor het grote publiek een meer voor de hand liggende keuze zijn.

Ben mn benieuwd naar de kwaliteit van Hi-Sense airco’s

Ben mn benieuwd naar de kwaliteit van Hi-Sense airco’s

De bond test de prestaties en dat zou je ook kwaliteiten kunnen noemen maar vaak bedoelen mensen met kwaliteit degelijkheid en dat is voor zover ik weet bij geen enkel apparaat getest.

Reputatie 1
Badge

@Albert en Lia het merk Hisense is ons zeker bekend, alleen hebben we jaarlijks maar budget voor 3 modellen.
In dat geval kiezen we voor de modellen die de meeste internationale partners ook willen. 
Wel bedankt voor het signaal. We zullen voor volgend jaar het merk Hisense op ons lijstje zetten. @A. Deen het is niet altijd mogelijk om de levensduur van apparaten te testen omdat het te ingewikkeld en te kostbaar is. Vaak is het een langdurige test die ten koste gaat van de actualiteit.

. Jammer dat het nu nog niet gelukt is dit merk te testen want ik sta nu voor de keus……

Reputatie 7
Badge +6

Hier in de regio kon ik bij drie in aanmerking komende aanbieders alleen kiezen voor Daikin , Daikin en ……….. Daikin . Weliswaar een van de betere merken en de test kwam te laat voor me . Had achteraf liever Mitsubishi gehad als ik een aanbieder had kunnen vinden met een redelijke prijs . Verder is de kennis en ervaring van de monteurs ook belangrijk . Dat bleek knudde en pas na indiening van een klacht werden de fouten opgelost waarbij opnieuw fouten werden gemaakt …...Inmiddels is het niet helemaal goed , maar aanvaardbaar . 

Badge +5

@Albert en Lia Ik kan me voorstellen dat het lastig is. Misschien dat je nog iets hebt aan onze algemene webpagina over splitairco 's. Er staat bijvoorbeeld informatie over hoe je het koelvermogen van een split airco kunt kiezen. 

Bedankt Isolda!

Reageer