Beantwoord

Dubbele of enkele meter leverancier

• 27 May 2021
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Donderdag, 27 mei 2021/21:00

L.S. Ik heb een dubbele meter en per 1 juli 2021 zal daar verandering in kunnen komen.

Ik ben noodgedwongen op zoek naar een nieuwe energieleverancier die rekening houd

met een dubbele meter. Bij vergelijkingen onder leveranciers zie ik nog niet de keuze voor

een enkele of dubbele meter. Mijn huidige contract wordt per 1 juli 2021 ontbonden en ik

kan tot 1 augustus boetevrij een andere leverancier kiezen.

icon

Beste antwoord door Nathalie. 28 May 2021, 12:29

Goedemiddag @J. Brown en leuk dat je bij onze community bent! Zodra je de vergelijker invult, kun je bij ‘Je verbruikt’ het vinkje aanzetten bij ‘Ik heb een dubbele meter’. De vergelijker zoekt dan naar leveranciers in combinatie met de dubbele meter. Bij het tabblad ‘Tarieven’ zie je meteen wat normaaltarief en het daltarief voor stroom kost.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

ik vul pricewise in en dat kan gewoon met een dubbele meter.

Reputatie 1
Badge

Goedemiddag @J. Brown en leuk dat je bij onze community bent! Zodra je de vergelijker invult, kun je bij ‘Je verbruikt’ het vinkje aanzetten bij ‘Ik heb een dubbele meter’. De vergelijker zoekt dan naar leveranciers in combinatie met de dubbele meter. Bij het tabblad ‘Tarieven’ zie je meteen wat normaaltarief en het daltarief voor stroom kost.

Reageer