Beantwoord

Energie overstap service: Mail van de Consumentenbond?

  • 6 October 2021
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

Ik heb zojuist bij: Consumentenbond Kostenservice <mail@kostenservice.nl> een automatische overstap voor energie laten regelen. Nu twijfel ik. Is dat wel van de consumentenbond?

icon

Beste antwoord door Imke 8 October 2021, 15:22

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +8

Hi @E. Hamer, mijn collega heeft in een ander topic een uitleg gegeven. Je leest het hier.

Bedankt voor het meedenken, E Stroeve. Fijn dat je me gewezen hebt op die faqs.

Ja, zo te zien kan ik hun aanbiedingen steeds annuleren. Maar ik wil helemaal van ze af, geen enkele aanbieding ontvangen. Ik heb dus maar een mailtje gestuurd met, naast de mededeling dat ik niet meer in hun kaartenbak wil staan, ook de mededeling dat ik het beneden alle peil vindt dat ze de suggestie wekken van de consumentenbond te zijn. Niet netjes.

Reputatie 7
Badge +4

je hebt wettelijk 14 dagen bedenktijd, staat zelfs op hun website: https://www.kostenservice.nl/faq/

ik zou het niet weten. Ik zie het nergens staan

Reputatie 7
Badge +4

als ik het mailadres zie niet… gelukkig heb je bedenktijd, toch?

 

Reageer