Feedback op de site werkt niet per e-mail

• 27 May 2021
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

je feedback op de site werkt niet per e-mail, het veld "E-mailadres: *" van accepteert geen enkele vorm van mail, wat ik ook in dit veld schrijf, het geeft me het verkeerde formaat !! is het echt niet zichtbaar voor de admins? een soort kromme mensen

link: onsumentenbond.nl/service/contactformulier

error: "gebruik het vereiste formaat”

uiteindelijk kan ik geen brief sturen

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Gebruiker1622076995 Als het aan de website ligt zou iedereen dit probleem hebben, maar bij mij wordt het emailadres gewoon geaccepteerd. Ook nadat ik op verzenden hebt gedrukt. Misschien moet je Shift-Ctrl doen voor een andere toetsenbordinstelling?

@Gebruiker1622076995 misschien even een andere browser proberen.

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen @Gebruiker1622076995, het klopt dat er een melding komt. Kennelijk is het niet bij iedereen zo (bij mij werkt het helaas ook niet, ook niet met een andere browser). Op dit moment zijn we aan het uitzoeken waar de kink in de kabel zit en weet ik nog niet wanneer het probleem opgelost is. Ik hou het in ieder geval in de gaten. Bedankt voor het signaal en sorry voor het ongemak!

contactformulier accepteert geen email adres.

heel vervelend vooral wanneer ik ergens anders over een klacht heb.

Alles werkte, bedankt voor de snelheid, ik hoop dat mijn brief de geadresseerde bereikt.

Badge +8

contactformulier accepteert geen email adres.

heel vervelend vooral wanneer ik ergens anders over een klacht heb.

Hi @DionneKibbelaar, ik heb je berichtje verplaatst naar dit vergelijkbare topic. Zie ook de reactie van mijn collega Nathalie.

Reageer