Klacht online reader

• 16 January 2021
  • 13 reacties
  • 280 Bekeken

Badge

Ondanks aanvinken van ingelogd blijven in de website wordt je er telkens uitgegooid. D.w.z. Telkens weer opnieuw inloggen en dan weer zelf moeten opzoeken op welke pagina je was gebleven! Daarnaast ga je bij het doorbladeren tijdens het lezen soms opeens naar een willekeurige pagina veel verderop, weer ben je dan kwijt waar je gebleven was. Als je geen Wifi hebt (vakantie, niet in de woonkamer) kan er niet gelezen worden. Recent was de tekst is sompig en onduidelijk. Soms wordt een deel van de blz. weer scherp, maar het is niet te lezen! Opnieuw openen van de gids op een nieuw tabblad in Chrome werkt soms, maar niet altijd. Deze klachten heb ik al meerdere keren per mail aan de Consumentenbond doorgegeven, maar ik hoor nooit een oplossing. 

En er is weer een nieuw probleem opgedoken: In de gids van jan ‘21: wanneer ik probeer door te bladeren door met mijn vinger op de ipad omhoog te schuiven heeft een programmeur bedacht dat bij iedere (niet onderstreepte) link een nieuw tabblad geopend wordt. Ik blijf maar tabbladen weggooien!! Handigheden gaan tegen je werken!! 

Kortom: Mijn feedback suggesties in de reader, daar hoor ik maar niets van. Ik wil terug naar PDF’s of een andere online app.!!! of een programmeur die iets goed kan maken.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Uiteraard hoor ik hier alleen uw kant, maar als u gelijk hebt dan vind ik niet antwoorden van de bond een slechte beurt. Juist zij moeten het vaandel hoog houden en wat anderen zo na laten  , goede ‘klantenservice’ bieden. Maar nogmaals ik weet niet of de bond  wel of niet geantwoord heeft en ook niet waarom . Maar dit zullen ze zeker lezen  en u antwoorden, wellicht na het weekend.

Reputatie 7
Badge +6

Dergelijke berichten kunnen beter tijdens kantooruren geplaatst worden als men een snel antwoord wenst . Ook dan kost het tijd om te onderzoeken of er een probleem opgelost moet worden of dat het probleem bij TS zit . Kan ook he ? 

@G. Amstel 

Kan het zijn dat u een erg oude iPad gebruikt? Daar had mijn moeder ook last van toen ze die probeerde die te gebruiken voor de krant.

Badge

Nee de nieuwste ipad pro 2020

Nee de nieuwste ipad pro 2020

Dan moet de afdeling techniek het maar aangeven. Op mijn Android tablet werkt het prima maar daar heeft u niets aan.

Badge +8

Beste @G. Amstel, wat vervelend om te lezen dat de Online Reader bij jou niet naar behoren werkt. Je kunt het beste even telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 070 445 45 45 (op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 en 18 uur). Mijn collega's kunnen je dan snel verder helpen en eventueel zoeken naar een oplossing.

Badge

Ik heb al 25 keer gebeld om het probleem te melden, dan wordt er toegezegd dat het doorgegeven wordt. Ook heb ik diverse mails erover gestuurd, maar ook dan kreeg ik hetzelfde doorgeef bericht. Wel heb ik bereikt dat het versturen van mails naar de consumentenbond niet meer mogelijk is!! 

Ik had onderstaande opmerking nog willen mailen, maar dat lukt dus niet meer. Dan maar hieronder:

Vandaag ontving ik een mail van de digitale gids. Er werd o.a. Behandeld dat cookies erg vervelend zijn en wat je eraan kan doen. Grappig is dan dat je de tekst alleen kan lezen na het goedkeuren van de Consumentenbond cookies! Wordt het niet eens tijd om te bedenken dat de wetgeving dat de cookies verplicht, volledig mislukt is en afgeschaft moet worden? Of om te regelen dat eenmaal goedgekeurd er in de toekomst voor die site geen goedkeuring meer nodig is?

Badge +8

Hi @G. Amstel, ik heb je een privébericht gestuurd! :slight_smile:

Badge

Imke vroeg om mijn adres gegevens, die heb ik opgestuurd maar ik hoor er al een week niets meer van.

Badge +8

Beste @G. Amstel, sorry voor de verlate reactie. Ik heb net even navraag gedaan, maar ik begrijp dat je inmiddels contact gehad hebt met onze Klantenservice?

Badge

Ja e.e.a is besproken. Bedankt voor de reactie. 

online reader start niet op; groen "wieltje” draait door. Firefox, Edge en CCleaner browser geprobeerd.

Badge +5

Hi @G. Huizing. Inmiddels zou dit weer moeten werken. Zou je het nogmaals kunnen proberen? Lukt het niet, neem dan even contact op met onze klantenservice via 070 445 45 45 of het contactformulier :relaxed:

Reageer