Beantwoord

Wanneer is deze vaatwasser getest (staat bij september 2021)

• 12 September 2021
  • 8 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Wanneer in september is deze getest?https://www.consumentenbond.nl/vaatwasser/producten/bosch/sms4hai48e

Ik zit er aan te denken deze aan te bevelen bij iemand, maar wil nog de test afwachten als dat niet nog tot eind september duurt.

icon

Beste antwoord door Imke 17 September 2021, 10:00

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +8

Hi @Bastian-, dank voor je vraag! Ik ga navraag doen bij mijn collega's. Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug!

Reputatie 1
Badge +2

Hi @Bastian-, dank voor je vraag! Ik ga navraag doen bij mijn collega's. Zodra ik meer weet, kom ik bij je terug!

Dank, ik hoor het graag als je meer weet!

Badge +8

Hi @Bastian-, excuus dat het even duurde. Mijn collega gaf aan dat ze verwacht dat de resultaten donderdag 23 september live staan op onze website. Hopelijk is dat nog net op tijd voor je! :slight_smile:

Badge +8

Hi @Bastian-, ik hoor net van mijn collega dat de publicatie helaas is uitgesteld tot 4 oktober.

Reputatie 1
Badge +2

Hi @Bastian-, ik hoor net van mijn collega dat de publicatie helaas is uitgesteld tot 4 oktober.

jammer

Reputatie 1
Badge +2

Hi @Bastian-, ik hoor net van mijn collega dat de publicatie helaas is uitgesteld tot 4 oktober.

@Imke Jammer dat die nog steeds niet getest lijkt te zijn, en nu ook niet meer wordt?

Badge +5

Hi @Bastian- Ik heb dit voor je uitgezet en een volgende reactie ontvangen:

“Inmiddels is de Bosch SMS4HAI48E toegevoegd aan onze productvergelijker. Hij heeft als publicatiedatum 1 juli meegekregen omdat het een technisch gelijke machine is van de Siemens SN23HI60AE (inox) en Siemens SN23HW60AE (wit). Deze zijn op die datum getest/gepubliceerd. Het enige verschil is dat Bosch de optie ExtraDry heeft en de Siemens Intensieve Zone. Overigens zijn de Siemens vaatwassers momenteel niet leverbaar (chips tekort) maar de Bosch wel.”

Reputatie 1
Badge +2

Grappig, we hadden nu maar een SN23HW60AE gekocht, zelfde dus.

Dank.

Reageer