Boxspringdeal.nl: ervaringen

• 12 maart 2021
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Ik heb 3 weken geleden een boxspring besteld bij boxspringdeal.nl. levertijd zou 10-15 dagen zijn. Tijdens deze koop met iemand geschat, betaald en factuur gekregen per email. Nu hoor ik niets meer en wordt er niet gereageerd op mijn mailtjes.  Als ik bel voicemail dat de zaak gesloten is. Ge- appt naar het daarvoor opgegeven nummer. Ook daarheen gebeld. Geen antwoord. Geen gehoor. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? 

Caro 

1 reactie

Badge

Hi Caro,

Ik hoop dat je inmiddels je bed ontvangen hebt! Bij ons is het helaas ook een verhaal zonder einde met Boxspringdeal.nl:

- De eerste levering van onze boxspring heeft 3 maanden geduurd. Ja, corona zorgde voor vertraging, maar hierover communiceren kon Boxspringdeal helaas niet.
- Bij levering bleken we niet het topmatras ontvangen te hebben waar we € 125,- meer voor betaald hebben.
- Na meerdere contactpogingen kreeg ik een telefoontje waar mij alsnog levering binnen 5-6 weken beloofd werd.
- 5 e-mails en 4 maanden later is er geen topmatras, noch enige vorm van communicatie van Boxspringdeal.

Vandaag heb ik Boxspringdeal laten weten de koop voor het topmatras te ontbinden. Ik hoop ze hiermee te bereiken, en niet tot verdere juridische stappen over te hoeven gaan.

groet,

Jiske

Reageer