Eigen huis schilderservice

• 17 april 2021
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Kan iemand mij uitleggen wat nu het voordeel is van de eigen huis schilderservice? Heb offerte aangevraagd en ben nu nog aan het zuurstof vanwege het bedrag dat ze durven te vragen. Ze komen periodiek terug om bij te werken, maar dat kan een "gewone" schilder ook. Ik heb verder geen voordelen kunnen ontdekken TOV een reguliere schilder. Sterker nog, we zijn net akkoord met een offerte van schilder hier in de buurt die stukken voordeliger is. 

4 reacties

Kan iemand mij uitleggen wat nu het voordeel is van de eigen huis schilderservice? 

Waarom moet iemand dat uitleggen? Ik ben geen vertegenwoordiger.

Reputatie 7
Badge +6

Het is altijd het beste om bij dit en andere dure klussen meerdere offertes te vragen en rond te vragen wie een goede schilder kent . Ook bij een bedrijf met meerdere schilders in dienst kun je nog steeds een goede of slechte treffen . Hoge prijs is absoluut geen garantie voor vakwerk . Verder spelen de weersomstandigheden waarbij geschilderd wordt een grote rol . De meeste schilders houden daar weinig rekening mee of hun baas dwingt ze ertoe door te gaan bij ongunstig weer  . Wie het zelf kan of iemand kent die het kan en wil tegen een redelijk bedrag , is goedkoper uit en mogelijk nog beter ook . Gelukkig kan ik het nog zelf . Nee , ik kom het niet doen . :rolling_eyes::wink:

Reputatie 2
Badge +2

Volgens mij is er geen voordeel - behalve meer zuurstof. Ik heb drie jaar geleden overwogen ze in te schakelen, maar na het lezen van hun - mijns inziens - vreemde voorwaarden  niet eens een offerte opgevraagd. Ik heb vervolgens drie offertes opgevraagd van schilders in de buurt. Dat aantal hanteer ik altijd minimaal. Het resultaat: 1800, 2500 en 3500 euro. Met de goedkoopste een goed gesprek gehad, een uitstekende klus laten uitvoeren en na een jaar gratis wat kleinigheden laten bijwerken.

Er is geen voordeel, ik heb de offerte gebruikt om te onderhandelen met een schilder die keurig werk heeft geleverd voor een veel lager bedrag. Ook de hypotheek adviseur van consumentenbond beviel niet, zei steeds af.

Reageer