Espresso machine Siemens: Pluim

• 24 July 2021
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Onlangs hebben wij na bestudering van de Consumentenbond test van espressomachines, een volautomatisch espresso-apparaat van Siemens gekocht. Al snel werd duidelijk dat er voor het onderhoud: ontkalker, waterfilters en reinigingsmiddelen, nodig waren die via de Siemens website besteld konden worden. Toen alle onderhoudsmiddelen 2 werkdagen later bezorgd werden, bleek dat er (conform de pakbon) 2 verschillende verpakkingen reinigingsmiddelen waren geleverd, maar geen ontkalkingstabletten. En onze ‘intelligente’ espressomachine schakelt zichzelf uit tot het ontkalkingprogramma is uitgevoerd. Na telefonisch overleg over het omruilen van reinigingstabletten tegen ontkalkingstabletten stuurde Siemens direct én kosteloos de ‘ontkalker’ als coulance. Met dank daarvoor genieten wij weer dagelijks van een heerlijk cappuccino!

3 reacties

Badge +5

Hi @Artwork en welkom op de Community! Leuk dat je jouw ervaring met ons deelt :blush:

Hi Isolda, eigenlijk was mijn bedoeling via de gedrukte ‘Consumentengids’ Siemens Service een compliment (Pluim) te geven, maar het is mij niet duidelijk hoe ik dat moet doen. Verwacht geen hoge forum participatie van mij. Ik zit liever in de natuur dan achter mijn laptop. 

Badge +5

Hi @Artwork . Ik heb je melding intern doorgegeven :wink:

Reageer