Consumentenbond.nl
Vraag

Gordijnen geleverd, maar we zijn niet tevreden.

• 27 februari 2020
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

In september 2019 hebben we bij Carpetright in Haarlem gordijnen voor onze slaapkamer besteld.

Deze zijn opgemeten en geplaatst. Toen ze gemonteerd waren kwamen we er achter dat ze te kort waren, ca 15 cm korter dan afgesproken.

Hiermee naar de winkel in Haarlem gegaan en dit voorgelegd. Hierop werd een nieuwe afspraak gemaakt voor het opnieuw opmeten. Het formulier waarop de maten werden genoteerd is door mij ondertekend voor akkoord. Dit is bij de eerste maatopname niet gebeurd.

Vervolgens werd het stil aan de kant van Carpetright. Na verloop van tijd een brief geschreven waarin een termijn van 14 dagen werd gesteld om te antwoorden, ook toen nog grote stilte bij Carpetright.

Na verloop van tijd nogmaals een e-mail gestuurd en hierop werd evenmin gereageerd.

Tussen de eerste brief en heden werd er één keer gebeld met een opmerking dat onze klacht ongegrond werd verklaard.

Op de brieven is niet inhoudelijk gereageerd. Ook heb ik de eerste brief mijn ongenoegen geuit over de klachtafhandeling van Carpetright.

Tot op heden geen reactie hunnerzijds.

Hoe nu verder?

1 reactie

Badge +8

Wat een vervelende situatie, @Jaap Meijer. Als je lid bent van de Consumentenbond kun je deze kwestie altijd even voorleggen aan mijn collega's van Advisering. Je bereikt hen op werkdagen tussen 8.30 en 18 uur via 070 445 45 45. Je kunt ook een klacht plaatsen op Klachtenkompas, hopelijk kun je hier samen met Carpet Right tot een oplossing komen. Succes!

Reageer