Consumentenbond.nl

huurhuis van woonbron op kosten jaagt

• 19 januari 2021
  • 3 reacties
  • 219 Bekeken

Badge

Ik huur een woning van woonbron al 13 jaar 

Ik heb in november december gebeld  voor lekkage en voor nieuwe wc pot wat buiten mij schuld om  stuk is of versleten  is door dat voor heen lang tijd wel 20 x de wc pot en stort bak er of is geweest is de stort bak gaan scheuren en de stortbak lek gegaan  toen de  riool destijds is vervangen zo de aannemer contact zoek met woonbron om.aan tegeven dat er een nieuwe wc geplaats moet worden  dit is nooit gebeurt nu af gelopen tijd gaat hij harder lekken en scheuren vertonen  er is doen een van woonbron wezen kijken Let op KIJKEN en dus NIETS GEMAAKT krijg ik een rekening binnen van bijna 65 euro  ik gebelt  u kun de rekening als niet beschouwen door systeem gaat alles mis  nu voor de 3x gebeld  en ja wel vandag weer een SMS en e mail dat de factuur toch moet betalen   pardon alleen voor het kijken   wie heef dit ook mee gemaakt en ze willen dat ik eerst de nota betaald en dan gaan ze verder kijken wat leven we toch in wereld  en ja na vele telefoontje heb ik verkeerde woorden keuze gebruik maar ik kan niet tegen  een factuur voor geen geleverde opgelost e zaken wil ik als huurder niet voor betalen   ja krijg te horen omdat u geen service abb heeft  ja belachelijk   toch en bel je voor die klacht netjes uit gelecht u maar daar ga ik geen klacht voor indienen  mag ik dan effe uut mij plaat gaan en was niet tegen haar gericht omdat per abuis k woordje gebruik en niet tegen haar maar dat ik strond 20 keer op moest ruimen  voel de ze zit bedreig   

3 reacties

Badge

Punt is ze hebben qlleen maar gekeken en niet gerepareerd  en  dew oonbron zei zelf oh die gaat ik nu niets aan doen  die is veel ste oud maar wel factuur  sturen voor verder niet gedaan te hebben

In elk geval zou ik eens persoonlijk langs gaan, dus geen telefoon of e-mail.

Zo'n toiletpottoestand heb ik ook al eens gehad. Een op de stortbak geplaatst object van marmer viel in de pot en veroorzaakte daarin een breuk. Ik heb dat ook eerlijk aan mijn woningbouwvereniging gemeld. Die laat onderhoudswerkzaamheden uitvoeren door Feenstra, een landelijk opererend bedrijf en, voorzover de CB die naam niet wil verwijderen, wil ik toch opmerken, dat daar zeer competent en beschaafd personeel aan het werk is. Naar die pot werd dus gekeken en geconstateerd, dat zowel pot als stortbak na ca. 50 jaar ook wel aan vervanging toe waren. En dat is ook gebeurd, keurig, vlot, vakbekwaam en zonder kosten. Ik beschouw dat niet als vanzelfsprekend, maar wil hier toch wel melden dat zo'n gang van zaken enorm bijdraagt aan het onderling vertrouwen in de maatschappij waarin wij leven. 

Reageer