Consumentenbond.nl
Sneller internet en extra zenderpakketten? |

Vergelijk alles-in-1 providers en stap over. Tijdelijk €10 retour

Alles-in-1 icoon

iemand ervaring met besparenkan.nl?

  • 13 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 1403 Bekeken

Badge
Besparenkan.nl biedt mij een hernieuwd contract aan bij Energie-direct. Op internet lees ik veel kwalijke recensies over Besparenkan.nl. Echter ook enkele goede. Wie kan hierover iets zeggen?

6 reacties

interesting to read this, today i got contacted by Besparenkan.nl and they offered me Energie direct, as they offer (apparently) cheaper energie...I would like to hear more...
Reputatie 7
Badge +5
@H.J. Hagen

Ik zou hier maar eens vergelijken: https://www.consumentenbond.nl/energie-vergelijken/vergelijker

Ik kom daar € 150 goedkoper uit.

Maar bekijk deze site van het collectief aanbod ook eens, dit aanbod is zeer aantrekkelijk:
https://www.consumentenbond.nl/energie-vergelijken/vergelijker/energiecollectief
Klik op de i in het aanbod voor meer informatie.

Maar altijd zelf vergelijken, vergelijkingssites kunnen morgen weer anders zijn.
Reputatie 7
Badge +5
@Rottmann

I would compare here: https://www.consumentenbond.nl/energie-vergelijken/vergelijker

I get € 150 cheaper there.

But look at this site of the collective offer also, this offer is very attractive:
https://www.consumentenbond.nl/energie-vergelijken/vergelijker/energiecollectief
Click on the i in the offer for more information.

But always compare yourself, comparison sites can be different tomorrow.
Boycot Besparenkan.nl. Kijk liever zelf op vergelijkingssites.

Ik had mijzelf online aangemeld in het kader van besparen via gemeentelijk collectief met verzoek contact per e-mail. De volgende dag werd ik gebeld. In eerste instantie positief en uitgebreid gesprek. Tijdens het gesprek meerdere malen aangegeven dat ik er over wil nadenken. Aan het einde van het gesprek werd mij gevraagd op de aanmeldbutton te klikken in de e-mail. Ik gaf aan erover na te willen denken en later vandaag evt te bevestigen. Medewerker Jallil bleef aandringen op aanmelding. Ik kon immers binnen 14 dagen vrijblijvend ontbinden. Hij probeerde mij in twijfel te brengen omdat dit aanbod maar voor een max aantal aanmeldingen mogelijk. Het "meest gunstige tarief" van EnergieDirect.

Ik zei, ik neem het risico van later aanmelden. Toen werd hij onbeleefd en zei dat hij geen zaken meer met mij wil doen.
Uiteindelijk ruim een uur verder. Wat ogenschijnlijk een vriendelijk adviesgesprek leek bleek dus een opdringerig verkoopgesprek. Enorm teleurgesteld.
Reputatie 7
Badge +5
Besparenkan is een adviesbureau, niet meer en niet minder en zij moeten verkopen om de kosten te kunnen dekken en winst te maken. @UvG

Ik begrijp een gemeente niet die met een dergelijke commerciële partij in zee gaat die druk legt op klanten en die zulke slechte reviews krijgen, meer dan 66% beoordeeld dit bedrijf als Zeer slecht.

https://nl.trustpilot.com/review/besparenkan.nl
Onbegrijpelijk dat een gemeente met zo’n partij in zee gaat.
Haastige spoed is zelden goed. Ik zal melding maken bij mijn gemeente.
Hopelijk doen anderen dan ook, anders zal t niet stoppen

Reageer