Consumentenbond.nl

Losse centrifuge gezocht

• 1 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 1379 Bekeken

naast wasautomaat vind ik een losse centrifuge wel handig bij handwasje. Na 35 jaar mijn Zanussi centrifuge kapot. heeft iemand een tip voor een goede losse centrifuge?😃 Graag een rea.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Kijk eens bij een recyclingwinkel .
Niet in een recyclewinkel ? . Dan BGC.
Reputatie 7
Je kunt toch ook centrifugeren in de wasmachine? Dan heb je geen sta-in-de-weg Dat gaat prima met handwasjes, alleen is het toerental iets lager.
Ik heb nog een goede Miele centrifuge staan. Zou je hem evt. willen overnemen? Waar woon je ergens?
Reputatie 7
Badge +7
Ik ken het probleem, ik hou altijd mijn oude centrifuge bij de hand evenals een simpele campingwasmachine. Momenteel zijn de apparaten wel goed, maar vroeger hielden ze er nog wel ens mee op en dan was zo'n voordelig reserve setje makkelijk.
Maar ik adviseer u ga eens googlen, type in losse centrifuges, je krijgt dan vele pagina 's met diverse aanbiedingen en prijzen.van vele centrifuges los. Kies wat je bevalt. Groeten Leo.
Badge +1

Er is een aantal beschikbaar bij Amazon.de

Reputatie 7
Badge +7

Al volop aanbiedingen, keuze zat dus.  Dat zal je zelf moeten doen, ik ken al die adressen niet. Wel Amazon.de. Let wel goed op daar, of ze in Nederland leveren en of ze dat gratis doen, meest boven de 29,-. Maar soms bij betalen staat er ineens bezorgkosten, voor een paar euro niet erg, maar grote bedragen doe ik nooit. Maar zo moet je overal goed oppassen. Groeten Leo.

Mocht u in R'dam wonen en u wilt de MIELE centrifuge overnemen, laat u het dan heel snel weten want over 2 uur vertrekken we daarheen. Mvgr

U KUNT ME OOK EEN PERSOONLIJK BERICHT STUREN ALS U INTERESSE HEBT.

Reageer