Consumentenbond.nl

Matt matrassen

Heeft iemand ervaring met de Mattsleeps matrassen? Ben op zoek in het doolhof van matrassen.....tips zijn welkom om eruit te komen!

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Ik kan maar heel weinig vinden over Matt Sleeps matrassen.

Ik vind het lastig een matras te kopen zonder er op gelegen te hebben en gevoeld te hebben hoe hard en/of hoe zacht het is en hoe dik het blijft als je erop ligt.

Maar ik lees ook geen negatieve zaken hierover.
Reputatie 3
Badge +5
Hi @Irene1, dank voor je vraag en welkom op de Community!

In mei 2018 hebben we het The Bachelor matras getest van Matt. Op de productpagina deelden 7 mensen hun ervaringen met dit matras. Misschien ook interessant voor jou om eens door te lezen. 🙂
Hi Bert, Imke.

Dank voor de reacties, ik snap dat het persoonlijk is en liggen in een winkel het beste. Ik had mijn vaste winkel maar die ligt nu boven mijn budget, ik zoek nu iets tot 700 euro (2p). En daar kan je echt heel veel kanten nog mee op 😁 ......de een zegt dit, de ander dat. Ik kan er ook vrij weinig over vinden, maar het feit dat ik Matt zag via een verwijzing op deze site trok mijn aandacht. Volgens mij heb ik de productpagina al gelezen en ook hun eigen recencies. Ik ga alles nog een keer doornemen.

Dank en een fijne avond!
Reputatie 6
Badge +5
Probeer Ikea eens.

Ik had een matras 2p wat na 3 jaar een kuil ging vertonen.
Na foto's en de matras gegevens doorgegeven te hebben, kreeg ik direct het aankoopbedrag terug bij een nieuw matras waar we weer zeer tevreden over zijn.
Zelfs de beste die ze hebben zit nog binnen je budget 140X200 keuze middelhard of stevig.
Ben daar gister geweest . Ik heb er een boxspring onder, die wil ik graag houden maar beperkt wel de keuze. Kan daar kiezen uit 2. Ik wil graag iets meer keus hebben. Matt valt daar ook onder, mede dankzij de 120 dagen. 👌

Reageer