mobiele airco in huis, wie heeft tips?

• 12 April 2017
  • 52 reacties
  • 117851 Bekeken

Toon eerste bericht

52 reacties

goede dag ik .....had...... er een maar wat maken ze een herrie vergelijkbaar met een was droger gemiddeld 65 decibel en helaas heb ik ook nog

een oor apparaatje dus ........maar buiten dat ...

zet je was droger in de kamer en ga t v kijken geef je 10 minuten .....

echt geen gehoor en dan nog iets ...slang naar buiten maar de afvoer slang

wordt knap warm om maar niet te spreken over het apparaat zelf

moraal van dit verhaal ......warmte afgifte apparaat weeg niet op tegen koel

prestatie s en stroom kosten vriendelijke groet
Reputatie 3
Badge
Hallo beste mede consument,

Airconditioning apparatuur voor in huis, het verbaast en ontstemt mij dat er na al die jaren dat dit op de markt is nog geen test resultaat te vinden is!

Bijna ieder huishouden heeft in Nederland een airco van klein tot groter formaat in huis, hoe bestaat het dan dat er nog steeds geen test resultaten voor ons betalende leden te vinden zijn?

De gedachte dat het energieverbruikers zijn zou júist dé motivatie voor te willen testen moeten zijn! Ongetwijfeld zijn er diverse apparaten die ofwel té vroeg defect raken en daardoor de productie en millieuketen nóg méér belasten, ofwel in hun stroomverbruik onnodig hoog zitten.

Reden te meer dus om juist airconditioners te testen! Het stelt me teleur beste consumentenbond, wegkijken alsof er dan minder airconditioners verkocht worden? zoals ik al uit hier, hoelang bestaan ze al niet? ....en nóg steeds geen getest, een echte misser!

Reageer