Morningstar sleeps Matras: ervaringen?

• 4 July 2022
  • 12 reacties
  • 591 Bekeken

Goedendag,

Mijn vrouw en ik zijn al een tijd op zoek naar een nieuw matras. Nu lazen wij recentelijk een artikel in de PZC over twee jonge Zeeuwen die claimen het allerbeste matras te hebben  Wij vinden het helemaal geweldig om jonge ondernemers uit de regio te ondersteunen maar vinden het toch ook wel spannend omdat het een beginnend bedrijf is. Er is logischerwijs nog weinig te vinden met betrekking tot reviews. Ik vroeg me daarom af of iemand misschien ervaring heeft met de matrassen? 

Dit zou ons het beetje vertrouwen dat nodig is geven om de aankoop bij Morningstar sleeps te wagen!

Ik hoop dat iemand ervaring heeft en wij zouden dit ontzettend waarderen als dit met ons gedeeld kan worden!

12 reacties

Grappig dat ik deze topic tegenkom. Ik heb afgelopen week het Stellar matras 90 x 200 cm gekocht. Levering: Het opgerolde matras stond de volgende dag al voor de deur in een opvallende verpakking!
Ervaring: Tot nu toe voldoet het matras aan mijn verwachting. (Nou lig ik er pas 4 dagen op, dus kan ik nog geen compleet oordeel vellen.)
Ik zal mijn reactie over een dag of 40 opvolgen.

Grappig dat ik deze topic tegenkom. Ik heb afgelopen week het Stellar matras 90 x 200 cm gekocht. Levering: Het opgerolde matras stond de volgende dag al voor de deur in een opvallende verpakking!
Ervaring: Tot nu toe voldoet het matras aan mijn verwachting. (Nou lig ik er pas 4 dagen op, dus kan ik nog geen compleet oordeel vellen.)
Ik zal mijn reactie over een dag of 40 opvolgen.

Ik ben benieuwd naar de bevindingen!

ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar de bevindingen. In mijn zoektocht naar een nieuw matras ben ik Morningstar Sleeps ook tegen gekomen. Ik vind het verhaal kloppen, alleen blijft het een vrij grote uitgaven. Ook al mag je 100 nachten proefslapen.

De enige die echt is op dit forum is JMA. De rest zijn de eigenaren van Morningsleeps zelf. 
Niet alleen laten ze overal nep reviews achter ook beginnen ze dit soort fora om nieuwe klanten te winnen. Je ziet ook dat iedereen (met uitzondering JMA) nog nooit eerder een reactie heeft achtergelaten op het Consumentenbond forum. Weet MorningSleeps dat dit tegenwoordig strafbaar is? https://www.webwinkelkeur.nl/het-verbod-op-fake-reviews-komt-eraan-voorkom-boetes/

Daarnaast is niet alleen de naam van Matt Sleeps gestolen zelfs veel van de website is gewoon rechtstreeks gekopieerd. Ook de Instagram volgers zijn gekocht, of denk je dat meer dan 6000 volgers interesse hebben in een matrasmerk van 3 maanden oud. Let op met dit soort partijen. 

Reputatie 6
Badge +4

Ik begon hetzelfde te denken. Ook omdat steeds de naam Stellar, de snelle levering enz worden benoemd.

Reputatie 6
Badge +4

Als je als bedrijf beweert het beste matras te bieden ben je vast zo overtuigd van je product dat je de consument een redelijke termijn geeft om dit te testen.

De kans dat de consument het matras terug zal geven is tenslotte erg klein als het zo goed is als ze zeggen. Dus ik zou maar eens navragen hoe ze dit regen. Bij meerdere matras merken is deze testperiode er wel van 2 weken tot 100 dagen.

Goedendag,

Wil hier toch even mededelen, dat we onze twijfels aan de kant hebben gezet en dat we het Stellar matras hebben gekocht. Inmiddels liggen we hier 4 dagen op en hij voldoet aan alle verwachtingen. Redelijk stevig dat wel, maar dat vinden wij juist wel prettig. Ook leuk om te vermelden. Hij was de volgende dag al geleverd en er zat een heel aangenaam verassing pakket bij. Mijn complimenten aan die jonge Zeeuwen!

Ik probeerde eigenlijk te achterhalen wat het beste baby matras is en toen zag ik deze topic staan. Wij hebben zelf onlangs 2 Stellar matrassen aangeschaft en wij zijn dik tevreden. Absoluut niks op aan te merken. Matrassen werden ook meteen de volgende dag geleverd en ze belden een week later hoe alles was verlopen. Echt een aanrader! 

Wat een grap is dit.

Een (vrijwel) one type fits all-oplossing voor matrassen. Dat is een mooi idee. Lichaamsgewicht? Maakt niet uit! Zij-, buik- of rugslaper? Maakt niet uit! Voorkeuren? Maakt niet uit! In de winkel advies of proberen? Niet nodig!

Je moet er alleen in geloven.

Ik ben opzoek naar een nieuw matras omdat ik erg veel last heb van mijn rug. Morningstar Sleeps komt voorbij en ziet eruit als een betrouwbare partij. Ik heb interesse in hun Stellar matras maar twijfel nog wel een beetje. Iemand ervaring met de hardheid van het matras? Ook zie ik dat er twee opties zijn op het gebied van hardheid. De insnede aan een kant zouden iets groter zijn als aan de andere kant. Weet iemand hoe groot de verschillen zijn en wat het effect is op het slaapcomfort?

Ik zie dat @Schütz en @FF Bouwens het matras al hebben. Misschien dat jullie daar iets meer over kunnen vertellen?

@JMA ja het is wel erg doorzichtig. 

Reageer