In 2015 hebben we alle keukenapparatuur van Neff gekocht, waaronder een stoomoven. We gebruikten de oven graag en veel en maakten hem naar ons idee goed schoon en droog conform de voorschriften. Toch was er na 5 jaar zoveel roestvorming (op plekken waar wij niet bij kunnen) dat de oven stuk was. We baalden enorm, maar kochten na wat onderhandelen met Neff een nieuwe. Nu is binnen 2 jaar de nieuwe stuk. Dit valt binnen garantie dus we krijgen nu een nieuwe, maar op deze nieuwe zit geen enkele garantie meer. We begrijpen het verdienmodel van Neff maar dit voelt voor ons toch wel krom, wat voor vertrouwen heeft Neff in haar producten? Wij hopen sowieso dat dit de laatste keer was want wij willen gewoon lekker koken met de stoomoven en geen gedoe. Maar waar kunnen wij verhaal halen als de nieuwe binnen een maand stuk gaat? De verkoper voelt zich ook niet aansprakelijk bleek de afgelopen keren al.
Beste antwoord door A. Deen
Bekijk origineel