Consumentenbond.nl
Vraag

Oproep: ben jij goed geholpen toen je Princess Aerofryer XXL kapot ging?


Noëlle van der Weel
Rank
Badge
Begin dit jaar deden we een oproep op deze Community naar ervaringen van consumenten met de Princess Aerofryer XXL. In onze test airfryers gingen onze beide modellen van de XXL namelijk heel snel stuk en waren niet meer te repareren.

Er kwamen aardig wat reacties op deze oproep van kopers met precies dezelfde ervaring als wij tijdens onze test.

Dat wij niet de enige waren bij wie de Princess Aerofryer XXL spontaan kapot is gegaan, is inmiddels wel duidelijk. Dat is ook helemaal niet zo erg, zolang mensen die zich bij de winkel of Princess zelf melden met een kapot apparaat goed geholpen worden.

Princess verzekert ons dat dit gebeurt, maar wij zijn benieuwd of kopers bij wie de Aerofryer - of soms zelfs ook de vervangende Aerofryer - kapot is gegaan óók vinden dat er goed op hun klacht is gereageerd.

Heb jij bij de winkel of Princess geklaagd over je kapotte Aerofryer XXL, hoe ben je toen geholpen? Ben je daar tevreden over? Is het teruggeven van het aankoopbedrag ooit ter sprake gekomen?

Dus: ben je het met Princess eens dat mensen die zich melden met een defecte Aerofryer goed worden geholpen? We horen het graag!En eerlijk is eerlijk: als uit jullie reacties inderdaad blijkt dat de klachten voortvarend en naar tevredenheid zijn afgehandeld, dan krijgt Princess een welverdiende pluim van ons.

0 reacties
Geen reactie

Reageer