Consumentenbond.nl

Oproep: is jouw Princess Aerofryer XXL kapotgegaan?

  • 17 februari 2017
  • 38 reacties
  • 10481 Bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

Ja, bij ons ook kapot na 5x gebruik. Typisch geval van vorige keer deed-ie het nog gewoon, nu stekker erin en hij doet niks meer... Terug dus naar de winkel en geld retour. Weer een ervaring rijker.
Balen mijn Airfryer XXL van Princess na 5 x gebruik kapot. Laatste keer deed ie het nog gewoon. Patat kwam er lekker krokant uit. Nu zou ik em weer gebruiken. Stekker in stopcontact en hij doet niks meer. We gaan em zo wegbrengen naar de Media Markt waar ie gekocht is. Ben benieuwd. We hebben bij Media Markt gelijk een tegoed bon gekregen. Ze deden niet moeilijk. En hoorden er niet van op. Dit komt heel veel voor. Nu wat geld erbij gelegd voor een philips xl. Hopen dat deze langer mee gaat.
Reputatie 2
Badge +4
Dank voor jullie reacties! Ik heb er vandaag een aantal doorgestuurd naar Princess met het verzoek om een reactie. Ik houd jullie op de hoogte!
na een keer of 6 de airfryer volgens de gebruiksaanwijzing van Princess gebruikt te hebben deed ie het gewoon niet meer. En toen bleek dat dit eerder regel dan uitzondering was. Bol.com, mn verkopende partij, had het ook in de gaten en stortte mijn geld terug zonder problemen. Nu lees ik overal dat Princess slappe excuusjes aan het maken is ipv hun verantwoordelijkheid te nemen in deze. Voor mij geen Princess meer.
afgelopen november bij Blokker mijn eerste Princess Aifryer xxl gekocht na 24 uur deed hij helemaal niets meer.

Naar Blokker terug en een nieuwe gekregen deze heeft 1 week gewerkt opnieuw terug gebracht en wederom een nieuwe ontvangen ,helaas deze heeft ook maar5 dagen gewerkt.

Weer terug naar Blokker en ik heb nu 3 weken een Princess Airfryer XL deze werkt gelukkig nog steeds .

Maar heel jammer, dat de XXl van zo,n slechte kwaliteit is, alle schalen die ik heb gekocht passen nu ook niet meer helaas.

Hopelijk gaan ze het snel oplossen.
Ik heb 20 december 2016 de princess XXL gekocht. Zeer makkelijk en ruim apparaat. Helaas van korte duur want op 25/2/2017 ging hij opeens niet meer aan. Mail gestuurd naar Princess en kreeg als reactie dat hij minimaal 30 cm van de muur moet staan (wat hij bij mij staat!) en de bak erin moet blijven tot hij afgekoeld is. Blokker heeft hem netjes omgeruild voor een nieuwe maar ik heb er maar weinig vertrouwen in. Als hij weer stuk gaat toch maar over naar Philips. Erg jammer princess klachten niet serieus neemt
22-01-2017 een Princess Aerofryer XXL gekocht en na precies 5x gebruiken deed deze niets meer. Stond niet dicht op de muur of zo en boven ook voldoende ruimte. Terug naar de Makro en daar een nieuwe gekregen, was overigens wel de laatste want er waren er al diverse omgeruild die defect waren
Wat een tegenstrijdigheden verkondigen jullie, was het eerst 10 cm rondom nu is het 30 cm. Nou ik kan jullie verzekeren dat hij bij mij links 47 cm , rechts 42 cm en achter 45 cm vrij staat, en het volgende over die koeling, sta ik zelfs met mijn oor bijna tegen de aerofryer aan die bijna niet te horen is. Maar dat daar gelaten, gaat bij mij de stekker er nooit direct uit. Jullie zijn voortdurend bezig om de schuld bij de consument leggen, dit werkt echt niet in jullie voordeel.

Als jullie niet erkennen dat de fout bij de producent ligt, zie ik mij genoodzaakt om andere stappen te ondernemen. En hou alsjeblieft op met die standaard antwoorden van jullie want onze Leden en ik zijn geen kleine kinderen. Ik zou zeggen doe hier uw voordeel mee !
Ik hoop dat er verder gekeken word ook naar de Wartmann Airfryer WM-930 5XL omdat deze wel heel erg lijkt op de Princess Aerofryer XXL.

Beide leveranciers beweren hun eigen product in de markt te zetten, dit verklaart dan niet waarom beide Airfryers bijna identiek zijn aan elkaar, op de naam en handgreep na, zoals de bijlage laat zien.

Princess vermeld in berichten dat de Princess Aerofryer XXL van hun site is afgehaald omdat deze niet in voorraad zou zijn en dat er een opvolging komt op de Princess Aerofryer XXL ivm met de vele problemen die mensen melden.

Het in Princess hun ogen en door consumentenbond uit gebracht bericht dat er een verbetering is aangebracht, lijkt me flauwekul een afstand dingetje van 3cm terwijl er minimaal 10cm afstand van muren en objecten word geadviseerd, dit is recentelijk weer veranderd naar 30cm. Als Princess zo door gaat met het steeds aanpassen van de ruimte die de Princess Aerofryer XXL schijnbaar nodig heeft om in hun ogen goed te kunnen werken, staan de kopers straks op het balkon of tuin. Handig zo'n Princess Aerofryer XXL.

Op Facebook groepen vermelden leden dat hun machine gewoon vrij stond en toch ook nog kapot gaan. De vele berichten op site's als blokker, bol,com enz enz liegen er ook niet om

Ik denk zelf dat mensen door berichten van Princess zelf op het verkeerde been worden gezet, En mocht er geen problemen zijn zoals de Consumentenbond zelf wel heeft aangegeven en ondervonden. Dat de airfryer test 2017 met de Princess Aerofryer XXL incl verbetering en eventueel mee nemend de Wartmann Airfryer WM-930 5XL opnieuw moeten doen.

Ik bezit nog maar kort ook de Princess Aerofryer XXL en word dagelijks voor snacks, frieten, afbakbroodjes enz enz gebruikt.

Op klachten van kopers komt Princess met het volgende antwoord en kaatst de bal terug naar de consument in plaats van hun verantwoordelijkheid te nemen en hier door dus als een struisvogel gewoon hun kop in het zand steken.

Ik heb 27 feb. mijn tweede Princess xxl terug moeten sturen omdat hij helemaal niets meer deed. Heb me aan alle voorwaarden gehouden die Princess stelt,maar helaas. Ook heb ik al lange tijd contact met Princess en men heeft mij verzekerd dat door mijn feedback de problemen aangepakt zullen worden in de nieuwe ontwikkeling van de Princess XXL. Ben erg benieuwd want ik vindt het buiten alle problemen om een zeer fijne Aerofryer, ook ben ik in het bezit van de Philips XL maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de Princess XXL, omdat hij in de eerste plaats veel ruimer is en ook heeft hij een element bescherming, daarbij is de mand dieper en heeft geen vervelend raster als bodem.
Helaas na vijf keer gebruik 'einde oefening'; de XXL deed niets meer. Princess roept op allerlei fora dat de pan ventilatieruimte moet hebben, maar onze pan staat geheel vrij met minimaal 30 cm ruimte rondom. Internet staat vol met klachten over deze XXL-versie, maar Princess blijft maar melden dat het de schuld is van de consument. Overal hetzelfde liedje: binnen no-time houdt de pan ermee op. Princess, neem je verantwoordelijkheid!!!

Ik ben met de pan teruggegaan naar de winkel en daar werd mijn probleem (h)erkend. Hoewel er een reparatie aangeboden had moeten worden, kon ik kiezen voor teruggave van de aankoopsom. Ik heb, gezien de vele negatieve reacties, eieren voor mijn geld gekozen en ik ben gegaan voor de airfryer van Philips.
ik heb hg en 3 dec gekregen de eerste ging kapot op 9 januari ben ermee terug geweest naar blokker en een nieuwe gekregen die ging kapot op 6 februari weer naar blokker en weer een nieuwe gekregen beide stonden helemaal vrij ik heb een mail gestuurd op 6 feb naar de princess dat ze alletwee kapot waren gegaan dat ze de kinderziektes er nou wel een keer uit mogen halen tot nu toe niets gehoord van de princess we kijken hoelang pan nummer 3 het volhoud
Ik heb de Aerofryer XL en ik moet zeggen dat de de friet heerlijk is.. dus ik vind dat flauwekul.. en ik heb nergens last van dat hij te heet is.. mandje kan ik aan de buitenkant vasthouden..

Reageer