Consumentenbond.nl

Pluim voor Amefa

  • 14 januari 2021
  • 0 reacties
  • 85 Bekeken

Pluim voor klantenservice Amefa!

 

Geruime tijd geleden een mooie bestek cassette ontvangen voor 12 personen van het merk Amefa, 

Met kerst blijkt er een koffie/theelepeltje vermist en hebben we voor het eerst  de gehele set gebruikt. 

Het viel mij bij het zoeken naar een plek waar ik 1 lepeltje kon bestellen op dat onze dessertvorken meer de afmeting van cakevorkjes hebben ten opzichte van de dessertmessen. 

Dit werd nog duidelijker bij het zien van de plaatjes bij Amefa.  Ik heb Amefa een berichtje gestuurd om te kijken waar ik sets kon halen om dit op te lossen  en of dit conform de inhoud van de bestek cassette zo hoort. 

Keurig antwoord ontvangen dat men vermoedelijk bij het samenstellen van de bestekcassette de cakevorken met de dessertvorken verwisselt heeft. 

En men stuurt geheel zonder kosten en inclusief de missende lepel een set desertvorken op om de cassette compleet te maken. 

Dit noem ik nou echt ouderwetse service!!

Dank je wel Amefa

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer