Royal Van kempen pannen van de AH: ervaringen?

• 17 januari 2021
  • 11 reacties
  • 3341 Bekeken

Beste mede consumenten.

zijn er hier mensen die de pannen actie van albert hein hebben gekocht?

wij zijn erg benieuwd naar de ervaringen..

twijfelen om ze aan te schaffen.

mvg raymon en annemiek

11 reacties

Ik heb er één gehaald, een soort hapjespan met platte bodem, en hij bevalt prima. De ellende met alle bakpannen is dat pas op lange termijn blijkt hoelang ze meegaan dus daar kan ik ook nog niets over zeggen.

We hebben er nu 2 en ze zijn geweldig. We gaan deze week voor nr 3. Aanrader! We koken op inductie. Maar plaatsen ze niet in de vaatwasser. We hebben een grote en kleine koekenpan.

bedankt voor de feedback!

heb er aantal gekocht, zeer tevreden, kleine en grote koekenpan en wokpan. Bodem zeer krasbestendig en hard, goede warmtespreiding. Ik ben er zeer blij mee !

Heb destijds via AH twee KB koekenpannen aangeschaft en hoop ze morgen te vervangen door andere. KB branden (inductie) snel aan, ingevet en niet ingevet. Weet na 50 jaar wel om te gaan met koekenpannen en later inductie, maar dit is hopeloos.

Ook problemen op inductie, AH KBpannen bakken erg aan. Ook veel olie of boter gebruiken helpt niet.

Reputatie 4
Badge +4

We hebben van die serie 2 grote (wok) pannen, waarvan de een super is en de ander een grensgeval. Bij deze n=1 situatie? Toeval of toch een variabiliteit in de kwaliteit (agv het proces om ze te maken?)?

Reputatie 7
Badge +4

mijn ervaring met zegeltjes-supermarkt-pannen is ronduit slecht. en zeker op inductie want die pannen zijn vaak alumininium met ijzer in de bodem. geen goed idee op inductie, iets met geschikt om soep in te koken. 

ook heb ik er diverse gehad met loslatend anti-aanbak laagjes, en dan is het helemaal exit. 

Ik heb 5 pannen tijdens de laatste actie gekocht. Ze bakken allemaal aan, ongeacht of je veel of weinig boter of olie gebruikt. Bij de twee kleinste pannen laat de anti-aanbaklaag al los aan de randen. Heeft iemand ervaring met garantie op deze slechte pannen?

Heeft iemand ervaring met garantie op deze slechte pannen?

Geen ervaring mee maar voor klachten moet u zich in principe melden bij uw leverancier. AH dus, en dan maar eens kijken wat ze zeggen.

Badge

Mijn moeder had voor haar nieuwe inductieplaat meerdere pannen gekocht van deze spaaraktie en heeft ze allemaal teruggebracht omdat ze krom trokken. 

Reageer