Consumentenbond.nl

Stoom-functie wasmachine: en daarom strijk ik niet meer!

• 12 mei 2018
  • 5 reacties
  • 1728 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Ik ben ontzettend blij met de stoom-functie in mijn Miele. Maar daar lees ik nooit wat over. In tests of beoordelingen.

Voor mij betekende die functie het einde van dat vervelende strijken: dekbedhoezen gaan verfrommeld (uit de droger) even de (was)machine in met 15 minuut stoomprogramma en komen er prachtig glad weer uit. Kijk maar op de foto: hoes en sloop voor en na. Hoera!

5 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Ik ben ontzettend blij met de stoom-functie in mijn Miele. Maar daar lees ik nooit wat over. In tests of beoordelingen.

Voor mij betekende die functie het einde van dat vervelende strijken: dekbedhoezen gaan verfrommeld (uit de droger) even de (was)machine in met 15 minuut stoomprogramma en komen er prachtig glad weer uit. Kijk maar op de foto: hoes en sloop voor en na. Hoera!

We doen inderdaad niet standaard testen naar de specifiekere programma's. Maar mooi te horen en te zien dat deze functie zo goed bevalt. We doen op het moment een grote enquête naar wasgedrag. Misschien dat daar uit naar voren komt dat de specifieke programma's vaker gebruikt worden en dat we die vaker in onze testen moeten meenemen.
Reputatie 3
Badge +3
Dat klopt, ik heb die enquete ook ingevuld, maar daar kon ik niets kwijt over deze functie. Vandaar ook dat ik hier dit plaats..
Reputatie 2
Badge +5
Dat klopt, ik heb die enquete ook ingevuld, maar daar kon ik niets kwijt over deze functie. Vandaar ook dat ik hier dit plaats..
Ah ok, fijn dat je de enquête hebt ingevuld en fijn dat je ons zo nog van extra informatie voorziet, dank daarvoor.
Reputatie 2
Badge +3
Fijn Elodie, dank voor de toevoeging!

Inmiddels zijn de uitkomsten van de enquête over wasgedrag op onze website te vinden. Ook heb ik een topic geopend, zodat mensen hun gouden wastips met anderen kunnen delen. Zoals jij hierin voor bent gegaan.

Kortom; wie heeft een gouden wastip? Deel het met anderen!
Reputatie 7
Badge +4
Dit klinkt ideaal, ook bijvoorbeeld om bacteriën en virussen te doden in was die je op 40 graden wast. Maar ik heb ook over de stoomfunctie van AEG en Elektrolux gelezen dat het niet veel zinvols toevoegde. Misschien is het per merk verschillend.

Reageer