Consumentenbond.nl
Beantwoord

Test stofzuiger niet in te zien. Hoe kan lukt dat wel voor een lid?

  • 24 januari 2021
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Ik ben al jaren lid maar moet nu eerst lid worden om de stofzuiger test te kunnen inzien. Wat is dit voor onzin? Hebben meer mensen hier last van?

 

Net nagekeken of ik wel een goed abonnement heb, maar dat lijkt wel zo te zijn. Is niet te zien in mijn gegevens bij abonnementen, maar wel een rekening van gekregen. Die wordt altijd automatisch betaald. Graag een reactie van CB!! 

icon

Beste antwoord door Imke 25 januari 2021, 10:27

Beste @Fenikslove, excuses voor het ongemak. Er was gisteren helaas een grote storing op onze website waardoor testresultaten niet toegankelijk waren. Inmiddels is de storing gelukkig weer verholpen.

Bekijk origineel

2 reacties

U bent de zesde vandaag dus ga er maar uit van een veelvoud hier last van heeft. Er is blijkbaar een storing die ze hopelijk maandagochtend gaan verhelpen. Het komt goed.

Badge +8

Beste @Fenikslove, excuses voor het ongemak. Er was gisteren helaas een grote storing op onze website waardoor testresultaten niet toegankelijk waren. Inmiddels is de storing gelukkig weer verholpen.

Reageer