Consumentenbond.nl
Beantwoord

test thermostatische douchekraan

Hebben jullie thermostatische douchekraan getest. Kan het niet vinden op jullie website.

*Persoonsgegevens verwijderd door beheerder in verband met privacy.
icon

Beste antwoord door Imke 7 januari 2019, 10:25

Hi @P. Naumann, helaas hebben wij (nog) geen thermostatische douchekranen getest. Ik geef dit wel graag door als suggestie voor toekomstig onderzoek.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ik heb ook even gezocht en niet gevonden. Ook niet via het zoekvenster. Mijn 2 Grohe thermostaatkranen voor bad en douche zijn 14 jaar oud en bevallen uitstekend. Testen van nieuwe kranen zegt helaas niet zo veel over de kwaliteit.
Reputatie 7
Badge +5
Het plaatsen van uw mailadres lijk me niet verstandig......
Reputatie 3
Badge +5
Hi @P. Naumann, helaas hebben wij (nog) geen thermostatische douchekranen getest. Ik geef dit wel graag door als suggestie voor toekomstig onderzoek.
Hallo Imke,
Dat zou prettig zijn, er zijn er zoveel van goedkoop tot duur. Ja ik weet goedkoop kan duurkoop zijn. Maar als ik advies vraag krijg je toch verschillende antwoorden. Vooral ook het onderhoud van deze kranen.
Reputatie 7
@P. Naumann

Ik kan u uit ervaring (twee maal) melden dat als je echt goedkope kranen koopt die binnen twee jaar problemen geven. Ik steun graag een dergelijke test.
Reputatie 6
Badge +5
Hier in 2003 een goedkope thermostatische kraan snel gekocht tijdens een verbouwing, bij de dichtstbijzijnde winkel zijnde de Aldi, omdat de loodgieter hier op dat moment bezig was en direct geïnstalleerd.
We zouden wel zien hoelang hij het vol zou houden.
Hij werkt nu nog steeds na 15 jaar.☺

Duur is niet altijd goed en goedkoop is niet altijd slecht

Reageer