Vind je het flauwekul of handig? Laat het weten in de poll!
Als je zo’n moderne koelkast wel interessant vindt, laat ons in je reactie weten waarop we extra moeten letten als we ze gaan testen.
Het gaat steeds gekker.
Samsung komt nu met een koelkast met een 32” scherm er op.
In mijn beleving een enorme verspilling.
Het is dat Chriet Titulaer internet en wifi niet zag aankomen, maar zo gaan wel wel naar zijn "Huis van de Toekomst”
ik heb al een iPad in de keuken (tv kijken, recepten, timers enz), dus ook nog een koelkast met een scherm is teveel van het goede
Dat huis van de toekomst zijn we al voorbij.
Chriet had het in 1981 al over glasvezel.
En WiFi is uitgevonden in Nederland.
Ik vind het best handig, niet alle nieuwigheden zijn een vooruitgang, maar gemak dient de mens zal ik maar zeggen.
Alleen privacy en veiligheid is een dingetje.
Niet dat ik bang ben dat mijn eetgewoontes op straat liggen, maar ze mogelijk wel via de koelkast mijn home netwerk kunnen binnen dringen.
Grote kans dat je na 3 jaar geen veiligheidsupdate meer krijgt, maar de koelkast gaat wel 15 jaar mee.
Dat is wel wat langer dan een smartphone.
Alleen het onding van de link van
Voor mij is de essentie bij de aanschaf van alle producten:
1 wil ik het hebben of heb ik het nodig
2 levert het voor mij een meerwaarde op
3 wat wil ik aan andere ‘slimme apparaten’ overlaten dat ik ook zelf kan
Zolang ik slimmer ben dan een slim apparaat komt het er niet in. De internetkoelkast beschouw ik niet alleen als flauwe kul maar ook als totaal overbodig, kostenverhogend en privacy bedreigend. Net als alle andere hh apparaten met digitale ‘grapjes’. Een koelkast moet koelen en verder niks.
Ik vind het geen flauwekul. Ik vind het krankjorem.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.