Consumentenbond.nl

Wat bak jij in je Airfryer?

Badge
Heb je een Philips Airfryer, Tefal Actifry, Princess Aerofryer of andere heteluchtfriteuse? Voor een vergelijkende test heteluchtfriteuses zijn we erg benieuwd naar wat je zoal klaarmaakt in je Airfryer. Gebruik je hem alleen voor frietjes? Of maak je er ook snacks in klaar zoals kroketten en frikandellen?

Maak je er ook weleens iets heel anders in klaar, zoals groenten of taart? En warm je er weleens iets in op, bijvoorbeeld lekkerbekjes of afbakbroodjes?

Heb je ook weleens iets geprobeerd wat totaal mislukte? Of iets waar je juist heel enthousiast over bent?

Laat het ons weten, dan weten wij hoe we beter kunnen testen!

14 Reacties

Ik vind drumsticks er goed in de airfryer

Sinds ik de airfryer heb gebruik ik hem veel voor de kippenboutjes ,pootjes ,vleugeltjes maar ook voor friet en aardappelschijfjes , of gehakt balletjes in te braden

De friet is wat droger maar dat is hij in de oven ook, het wordt nooit hetzelfde als in de frietpan met olie- vet dat kan ook niet want het is geen vloeibaar iets waar je in bakt. Ik ben er zeer tevreden over . Het enige wat ik heb aan te merken is dat de onderdelen die je erbij kunt kopen , eigenlijk wel erg duur zijn , daar zou nog iets aan gedaan moeten worden ! Wat beter geprijsd verkoopt ook makkelijker nu denk je daar wacht ik nog even mee . Zijn ze wat beter geprijsd neem je er gauw nog iets bij als het b.v om een wat gemakkelijker verdeling in de pan gaat bv met een netje of bakschaal dus phillips denk daar eens over na !doe de onderdelen wat gunstiger prijzen dat is beter voor onze en jullie portemonnee.

[Tekst aangepast ivm leesbaarheid]

Wij bakken voornamelijk aardappelschijfjes in een Tefal Actifry. Shoarma en gyrosreepjes gaat ook erg goed. De andere suggesties gaan we zeker een keer proberen.

Ook ik heb sinds kort de Philips Airfryer enheb tot nu toe alleen verschillende soorten verse friet gebakken en ik ben het eens met Timmermans dat de friet uit een normale friet oven net iets lekkerder is dan uit de Philips, neemt niet weg dat die uit de Airfryer ook wel lekker is. Wat betreft de losse onderdelen die er te koop zijn: Die zijn inderdaad heel erg aan de prijs. Het zou Philips sieren om daar een flinke reductie op toe te passen.

Ik heb er geen en zie er ook niks in, duurt mij allemaal te lang. Niks voor mij als alleenstaande.

Badge +1
Ik koop rauwe pinda’s en cashewnoten in grootverpakking bij de groothandel-chinees (waar ook particulieren mogen kopen, dat is een tip apart!!) En die bak ik dan in kleine porties in de airfryer. Super, lekker, goedkoop vetarm en zelf bepalen hoeveel zout erop.

Goeie tip, ga ik ook doen.

Van alles en nog wat. Frites, snacks, hamburgers, tartaar, kip, worstjes, vis. Ook opwarmen van al bereide (gebakken) producten. Ik kook er zelfs eieren in (op 140 graden ongeveer hetzelfde aantal minuten.

Doe je de eieren dan in heet water of gewoon droog in de Air fryer?

Ik wil graag ook een airfrayer kopen. Kan iemand mij aanraden welke merk toch de beste is.

Ik heb een Phillips en die doet het goed, maar of die andere merken het ook zo doen, geen idee.

Kijk op Foodtube.nl , daar worden verschillende airfyers getest. Volgens mij heeft zo'n apparaat niet zoveel toegevoegde waarde. Het is gewoon een kleine heteluchtoven en een oven heb ik al. Gaat ook meer in.

Badge

Ik wil graag ook een airfrayer kopen. Kan iemand mij aanraden welke merk toch de beste is.

Geplaatst door Rahila op Jan 1, 2017.

We hebben in december meer dan 30 airfryers getest. Bekijk hier het nieuwsbericht over de test.

ik bak er zelfs een (klein) brood in het bijgeleverde bakblikje.

Ook een kleine cake gaat heel goed.

Met de Philips airfryer.

Hans Tilburgs

Reageer