Waternet website drama

• 27 april 2021
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

Badge

Al meer dan een jaar krijg ik dezelfde boodschap als ik mijn Waternet rekening wil inzien:

"Technische storing

Sorry, door een technische storing kunt u deze PDF niet downloaden. Probeer het later nog een keer. Blijft u deze melding krijgen? Neem dan contact op met onze klantenservice."

Dat is heel irritant. Want later is voorlopig niet.

Heb Waternet gevraagd de boodschap helder te maken door toe te geven dat dit probleem enkel wordt opgelost met de nieuwe website; waar ook al meer dan een jaar over wordt gekeuveld. Wanneer dat gaat gebeuren is ook niet duidelijk.

Intussen durven ze Euro 1,50 in rekening te brengen om een rekening per post te ontvangen.

Waternet stuurt steeds emails met de vraag hoe ze de service kunnen verbeteren. Kan enkel herhalen wat meer dan logisch is: Wees helder en inzichtelijk als u wilt verbeteren.

Als meer mensen klagen, maken ze misschien haast.

Thomas Helmer

5 reacties

Er staat dat u contact kunt opnemen met de klantenservice, wat hebben dieu als antwoord gegeven?

Badge

Beste A. Deen,

Heb over het afgelopen jaar meer dan driemaal de klantenservice aangesproken en krijg telkens te horen dat het project steeds uitloopt.

Maar laten ze ‘Probeer het later nog een keer.” alsjeblieft weghalen.

Groeten,

Thomas Helmer

Heb over het afgelopen jaar meer dan driemaal de klantenservice aangesproken en krijg telkens te horen dat het project steeds uitloopt.

En dan moet u extra betalen om überhaupt de rekening te zien te krijgen? Ik vraag me af of dat wel mag, u heeft recht op een specificatie van uw factuur.

Badge

Heb net mijn specificatie op de papieren versie gecontroleerd en zie dat ze Euro 1,50 berekenen voor de extra kosten voor de rekening per post. Maar door mijn klacht krijg ik nu een korting van Euro 1,50 sinds de rekening van maart. Daarvoor niet

Het is beter als ze hun website fixen. Kan toch niet zo moeilijk zijn.

Het is beter als ze hun website fixen. Kan toch niet zo moeilijk zijn.

Laten we daar maar niet gaan zonder de relevante informatie maar het duurt zeker raar lang.

Reageer