Consumentenbond.nl

Whirlpool Expert service

• 16 september 2020
  • 2 reacties
  • 212 Bekeken

Mijn moeder van 84 heeft 2 jaar geleden een Whirlpool wasmachine gekocht bij Expert in Houten.

Afgelopen vrijdag is deze kapot gegaan. Deur zit op slot en de was zit er nog in. Iemand vd winkel is komen kijken en kwam tot de conclusie dat de printplaat vervangen moet worden. Expert zegt dat niet zelf te kunnen en verschuilt zich achter de fabrikant. Whirlpool zegt niet eerder te kunnen komen dan 29 september. Dus 3 weken later!!!

Mijn vraag is of dit normaal is?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Tja, wat is wel en niet normaal he ? Geweldig is het niet, deze service . Raar dat Expert wel de oorzaak zegt te weten , maar niet kan of mag of wil repareren . Zit die was er nog in ? Meestal staat in het instructieboekje hoe je in dit soort gevallen toch de deur kunt openen . 

Ja de was zit er nog steeds in. De medewerker vd winkel wist ook niet hoe de deur te openen. Waar het mij vooral om gaat is de tijd ( 3 weken ) tussen de storingsmelding en de datum waarop het probleem  (hopelijk) opgelost gaat worden. Maar wel op de website vermelden dat ze een goede service hebben!!!

Reageer