Wie heeft ervaringen met De Witgoed Expert Amsterdam?

• 27 August 2016
  • 54 reacties
  • 8155 Bekeken

Afgelopen week een zeer vervelende ervaring opgedaan met dit bedrijf uit Amsterdam.

Wie heeft eerder ervaring met dit bedrijf opgedaan

54 reacties

Reputatie 1
Afgelopen week een zeer vervelende ervaring opgedaan met dit bedrijf uit Amsterdam

Beste R.G. Koolstra-Brokking, helaas wordt het niet precies duidelijk wat de vervelende ervaring is geweest. Zou je deze nog willen toelichten?
Hoewel ik niet weet wat de vervelende ervaring van het eerste bericht is, kan ik wel spreken uit mijn eigen ervaring.

Ik heb 27 september een afspraak gemaakt om mijn vaatwasser te laten nakijken. De afspraak was zo gemaakt en de volgende dag (woensdag) was de monteur aan huis. Omdat de vaatwasser niet ter plekke kon worden gemaakt, moest deze mee en hebben we een aanbetaling gedaan voor een nieuwe motor die zou worden besteld. Bovenop de 69 euro onderzoekskosten komen de totale kosten op 290 euro. Volgens de monteur zou de vaatwasser waarschijnlijk vrijdag of zaterdag klaar zijn.

Toen ik op vrijdag belde, werd mij verteld dat de monteur het iets te rooskleurig had ingeschat en dat de motor nog niet binnen was. Levertijd was 1 week dus waarschijnlijk zou dinsdag of woensdag de vaatwasser klaar zijn en ik bericht zou krijgen. Op woensdag heb ik maar zelf gebeld en werd mij verteld dat de vaatwasser in testfase was en dat dit ongeveer 2 dagen zou duren. Dit vond ik al aan de lange kant, dus gevraagd of het niet sneller kon. Ik zou daarover worden teruggebeld.

Op vrijdag maar weer zelf gebeld omdat ik wederom niet werd teruggebeld. Ik kreeg op dat moment eerst de vraag of de vaatwasser bij hen stond of dat deze nog bij mij was. Oké?!?... Dat is niet wat ik wilde horen, maar toen eenmaal duidelijk was dat de vaatwasser toch echt bij hen in reparatie was, kreeg ik te horen dat een onderdeel moest worden vervangen en dat deze nog niet binnen was. Ik heb aangegeven dat ik het allemaal te lang vond duren en dat ik verwachtte dat de vaatwasser op zaterdag klaar zou zijn. Ze zouden hun best doen, eventueel door wat afspraken te herplannen en me terugbellen.

Op zaterdag werd ik gebeld dat het onderdeel te laat was bezorgd en het dus niet zou lukken op zaterdag. De vaatwasser kon op dinsdag worden geleverd. Waar ik absoluut niet mee akkoord ging. Ik heb aangegeven dat de vaatwasser op maandag moest worden geleverd. Ik heb de toezegging gekregen dat de vaatwasser op maandag tussen 10 en 2 uur zou worden geleverd.

Op maandag net voor 2 uur maar even gebeld waar ze bleven. En op dat moment werd me gemeld dat ik inderdaad op de planning stond maar dat ze de monteur niet kon bereiken, maar ik zou worden teruggebeld. Om 3 uur heb ik weer gebeld en nog steeds kon de monteur niet worden bereikt. Nadat ook 4 uur was verstreken en nog steeds geen bericht, maar weer zelf gebeld. De monteur kan niet worden bereikt (al de hele dag niet?) en het bedrijf weet niet wat er aan de hand is.

Ze willen nu de afspraak herplannen naar dinsdag tussen 10 en 12 uur. Op dinsdagochtend word ik gebeld dat de monteur tussen 12 en 2 langskomt. En gelukkig komen ze deze keer wel de afspraak na. Na 2 weken heb ik eindelijk mijn vaatwasser terug.

Ik ben 2 weken aan het lijntje gehouden en vertrouw het gewoon niet (meer). Dat ze niet terugbellen en continu hun beloftes niet kunnen nakomen, getuigt niet van goed ondernemerschap of heel veel respect voor hun klanten als je het mij vraagt. Ik zal dit bedrijf dus ook absoluut nooit meer bellen als ik problemen heb met mijn witgoed. Ik kijk eerst wel even verder en zal ook zeker wat onderzoek doen naar referenties. Nu heb ik dat achteraf pas gedaan en ik word niet vrolijk van de berichten die ik lees op de verschillende websites.
De ervaring die ik heb met de Witgoed Expert:

Witgoed expert

17-10-2016

No cure no pay €69,-- plus evt. onderdelen.

Witgoed expert monteur komt naar de kapotte vaatwasser kijken.

Hij zet de machine aan en doet de deur dicht en vlak erna weer open. Met de mededeling dat de motor stuk is. Er moet dan een nieuwe komen kosten €288, - hier telt hij de €69,-- bij op en vertelt als hij hem weer maakt de €69,-- er weer afgaat?

We kunnen ook een nieuwe vaatwasser van Siemens bij hem bestellen €800,--. Volgens hem geeft Siemens 3 jaar garantie maar zij geven er nog 2 jaar bij. (Siemens geeft 5 jaar garantie)

Wij geloven hem niet, moeten dan wel de €69,-- betalen.

27-10-2016

We laten een echte monteur komen die constateert dat er een contact los is en soldeert deze en de machine doet het weer. Wij hebben hier uiteraard bewijs van en telefoneren met de Witgoed expert. Zij zeggen als we het kunnen bewijzen, zij een gedeelte van het geld zullen terug storten. Daar wordt ik boos om. Ze zegt dat ik maar een email moet sturen met de bewijzen en dat zij het raar vind dat ik boos wordt. No cure no pay? Tot zover.

De bewijzen per email vertuurd.

4-11-2016

Inmiddels 5 x gebeld. Zij zouden 3 x terug bellen - nooit gebeurd. Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad. "Wij hebben 30 dagen de tijd om u terug te betalen"

Nogmaals de bewijzen per email verstuurd.
Ook ik heb een bijzonder vervelende ervaring met dit bedrijf. Kort samengevat: van een prima werkende wasmachine waar het manchet van vervangen moet worden naar een economisch total loss verklaarde....

• Onjuiste diagnoses
  • Onbeschoft en bijzonder klantonvriendelijk te woord staan
  • Komen hun beloftes niet na. Maken afspraken mbt terugbellen omdat ze dingen moeten "uitzoeken", bellen never ever nooit terug.
  • Afspraken gemaakt voor het bezoek van monteur: 2x tevergeefs hele dag zitten wachten. En als je belt of de monteur nog komt werd ik voor gek verklaard want ik had helemaal geen afspraak. NB zelf met deze dame de afspraak ingepland en 3x herhaald "jullie komen dan toch echt? ja, we komen!"
Mijn klacht gemeld bij klachtenkompas, waar al veel meer meldingen te lezen zijn. 1 van de klagers geeft als oplossing dat dit bedrijf gestopt moet worden. Dat lijkt me de beste oplossing, om meer slachtoffers te voorkomen. Ondertussen wacht, hoop ik op een tegemoetkoming in alle kosten.....
Dit bedrijf is erg onbetrouwbaar en werkt met onprofessionele reparateurs. Ik zou snel een ander bedrijf nemen.

Ze zijn onder meerdere namen bekend o.a.: De Witgoed Expert, De Molen Snelservice, Witgoedservice Amersfoort en meer!

Ze probeerden mij een poot uit te draaien door extra onderdelen op te geven die zogenaamd gerepareerd moesten worden. Vervolgens hadden ze deze onderdelen niet eens mee!!!

Veel klachten over dit bedrijf op internet, dus wees gewaarschuwd!!!
Een deel van mijn ervaring kopieer ik van M. Snoek van 4 november, want mijn ervaring is exact hetzelfde: Witgoed expert monteur komt naar de kapotte vaatwasser kijken.

Hij zet de machine aan en doet de deur dicht en vlak erna weer open. Met de mededeling dat de motor stuk is. Er moet dan een nieuwe komen kosten €191, - hier telt hij de €69,-- bij op en vertelt als hij hem weer maakt de €69,-- er weer afgaat?

Ze deden geen onderzoek naar de reden van de niet draaiende motor. Ondanks de beloften op de internet advertentie hadden ze geen nieuwe motor bij zich.Helaas ermee akkoord gegaan dat de motor werd meegenomen om later te worden vervangen. Omdat ik niet zoals beloofd werd teruggebeld voor een afspraak, heb ik zelf weer gebeld. Dezelfde heren plaatsten de motor maar vergaten de bodemplaat goed vast te zetten. Dat hebben ze na een telefoontje nog dezelfde middag hersteld.

Nu, vier weken later, draait de motor weer niet meer. Ik heb een afspraak gemaakt voor de garantie, maar ben bang dat ik misschien voor niets een nieuwe motor heb laten plaatsen. De oorzaak van de herhaalde motorstoring is immers nooit onderzocht.
afspraak gemaakt voor m'n lekkende wasmachine te laten repareren. Het type nummer, model doorgegeven voor een nieuwe machetering. Hij komt binnen en hij zegt ja ik heb de oude type bij me dus er moet een nieuwe besteld worden maar als er een aanbetaling gedaan kan worden van €50,-

Na een aantal mails om weer een nieuwe afspraak te maken reageren ze niet, op het telefoon nummer zijn ze niet meer te bereiken *** Opmerking verwijderd door beheerder wegens ongepast taalgebruik ***
Na een bezoek gister zojuist onderstaande mail gestuurd. In afwachting van een reactie.

Geachte Heer, Mevrouw,

Gisteren zijn jullie bij mij langsgeweest inzake de 'reparatie' van een samsung vaatwasser. Zoals aan de telefoon aangegeven betrof het hier een probleem met de toevoerslang. Ik heb de foutcode, het merk en type vaatwasser aangegeven en laten bevestigen dat de monteurs met de juiste onderdelen naar mij toe zouden komen.

Hier begon het verhaal. Eenmaal op locatie (na 8 keer bellen om een tijd en bevestiging die ik maar niet kreeg), werd de afwasmachine aangezet, nergens naar gekeken en werd beweerd dat er een nieuwe motor en toevoerslang benodigd was. Dit allemaal bij elkaar zou mij circa 270 euro kosten, waarbij de vaatwasser meegenomen moest worden en hier meerdere weken overheen gingen. Er werd mij aangeraden een nieuwe vaatwasser te kopen. De probleemanalyse van de 'monteurs' had prima telefonisch gekund, waarbij ik ernstig betwijfelde of het praatje wel klopte.

Zojuist heb ik een andere monteur laten komen, deze heeft de toevoerslang vervangen, waardoor de vaatwasser magischerwijs weer werkte. Niks een nieuwe motor, niks meenemen voor reparatie, niks een nieuwe kopen.

Zoals jullie wellicht merken ben ik uiterst ontevreden over jullie werkwijze. In dit kader zal ik tevens een advocaat inschakelen om mijn 69 euro voor het 'onderzoek' (wat een halve minuut in beslag nam) terug te krijgen. Indien dit zonder advocaat of juridische stappen opgelost kan worden hoor ik dat graag. Gelieve hierover contact op te nemen.

Mensen, niet in zee gaan met deze oplichters. Bel een echte monteur van een echt befrijf
Bijna 3 weken geleden ging mijn wasmachine stuk (centrifugeert niet meer). Witgoed expert Amsterdam gebeld, kwamen de volgende dag. Er moest een nieuwe pomp in, maar deze moest worden besteld. Binnen twee werkdagen zouden ze terug komen, wel € 100,- aanbetalen.

Dit is dus een volle week geworden. Uiteindelijk is de nieuwe pomp geinstalleert en behalve dat de machine nog steeds niet centrifugeert en ik een kletsnatte was heb lekt de machine nu ook water. Het probleem is alleen maar erger geworden dus.

Er zou weer een monteur komen, diverse malen gebeld en voor niets gewacht. Kortom: een heleboel geld armer, en een wasmachine die er nog erger aan toe is dan voor de reparatie.
Op 28/12 kwam de monteur, van buitenlandse afkomst en slecht Nederlands sprekend, langs conform afspraak tussen 13.00 en 18.00 uur . Het eerste wat ie vroeg is: Wat is er aan de hand en hoe oud is de vaatwasser.Hij schroefde de bodemplaat los en zag dat er water onder de motor lag. Zijn conclusie was dat de motor stuk was en dat vervanging een dure grap zou worden. Ongeveer 300 euro. De Witgoed Expert kon een nieuwe vaatwasser regelen een Bosch of een Miele. De kosten zouden dan precies 800 euro zijn maar dan zou de installatie en storingsbezoek inbegrepen zijn. Toen na aarzeling (nogal hoog bedrag) en de opmerking dat e.e.a. snel geregeld moest worden zijn wij akkoord gegaan. De vaatwasser zou na 5 werkdagen afgeleverd en geïnstalleerd worden. Er moest wel 200 euro aanbetaald worden. Wij vonden dat wel vreemd maar gingen akkoord. Wij zouden naar een aantal dagen gebeld worden om een definitieve afspraak te maken voor levering.

Op 5/1 zelf initiatief genomen en gebeld om te vragen wat de stand van zaken was. Zij deelden mede dat maandag of dinsdag de vaatwasser door de leverancier bij hun zou worden afgeleverd en dat ik dinsdag gebeld zou worden hoe laat de monteur ‘s woensdags zou langs komen.

11/1 rond 10.00 uur gebeld met de vraag hoe laat de monteur langs zou komen. Werd een half uur later teruggebeld dat ze de monteur had gesproken en dat ze er achter waren gekomen dat de verkeerde vaatwasser was meegenomen. Vreemd de monteur was onderweg en niemand had in de gaten dat het de verkeerde machine was. Nieuwe afspraak gemaakt voor 21 januari 2017 tussen 13.00 en 17.00 uur. Aangezien wij een aantal dagen niet thuis waren. Op 18/1 gebeld of de afspraak nog steeds doorging en of de goede vaatwasser nu aanwezig was. Dit werd bevestigd.

Op 21/1 in de ochtend werden wij gebeld dat er een pinstoring was en dat er cash betaald moest worden. Naar de bank gegaan en geld opgenomen.Vanaf 12.00 uur thuis gebleven in afwachting tot de monteur zou komen. Om 17.05 uur heb ik De Witgoed Expert gebeld dat ik tot dat tijdstip gewacht had en, niets van hun vernomen had, dat ik de overeenkomst annuleer. Om 10 over 5 ben ik het huis uit gegaan om een aantal boodschappen te doen. Om 5 voor half zes werd ik gebeld door een mevrouw met de mededeling dat de monteur voor de deur stond en mij diverse malen gebeld had. Zowel mijn mobiel als op mijn vaste telefoon stonden geen misboodschappen. Dus gelogen!!! Beide telefoonnummers waren bekend bij het bedrijf!!

De monteur heeft mij niet gebeld dat hij wat later zou zijn. Dit heb ik de vrouw medegedeeld en dat ik niets meer met dit bedrijf te maken wilde hebben aangezien zij afspraken niet nakomen. In dit gesprek deelde zij nog terloops mede dat ik hierdoor mijn aanbetaling van 200 euro kwijt was.Zo werkt dus dat bedrijf. Zelf niets doen wat zij behoren te doen maar wel de klant even plukken. Een schande!!!

Ga niet met dit bedrijf in zee!!! Incapabel bedrijf !!!
@zwarsluis: Óverduidelijk geval van Witgoed! En Óverduidelijk geval van in gebreke blijven... alles op schrift zetten en ze dmv een aangetekende brief officieel in gebreke stellen. Dan moet je ze 14dgn de tijd geven om te reageren. Gaan ze niet doen maar daarna kan je je rechtsbijstandverzekering erop zetten om de overeenkomst te ontbinden en je geld terug te krijgen. Mijn aanklacht loopt, ben benieuwd naar de afloop... Dit bedrijf moet gestopt worden!
Reputatie 5
Badge +7
Dank je wel voor het delen van jullie ervaringen bij dit bedrijf. Vergeet niet je klacht te melden op Klachtenkompas. Hopelijk verhoogt dit de druk op het bedrijf om klachten op te lossen.
@Natalie, dat heb ik gedaan. Ook daar nul komma nul reactie van ze 😞

Ook een vriendelijke medewerkster van DAS behandelen ze op dezelfde schofterige wijze als ze hun klanten te woord te staan: beloven terug te bellen en dat vervolgens nooit doen. Als ze zelf nog maar weer aan de bel trekt, weigeren ze haar telefonisch te woord te staan. Zijn in werkelijk alle opzichten niet te vinden voor een snelle & klantvriendelijke oplossing voor de door hen gecreeerde puinhoop!

Het is werkelijk niet te geloven dat dit soort bedrijven ongestoord hun geld kunnen verdienen aan niets vermoedende klanten die wel ter goede trouw zij! Vrees dat het aantal klachten hier en op klachtenkompas maar een tipje van de ijsberg is....
Reputatie 5
Badge +7
@Sannepan22, dat is balen. Als lid bent van de Consumentenbond, kan ik je hooguit nog aanraden bij ons Service & Advies team na te gaan wat je als consument kunt doen. Verder kun je hier meer informatie vinden over het halen van je recht. Heel veel succes ermee!
Ik ben er ondertussen achtergekomen dat in 2014 waarschijnlijk dit bedrijf maar dan onder een andere naam `De Molen Snelservice` (zelfde adres) al negatief in het nieuws is geweest bij het programma RADAR
Helaas heb ook ik hele slechte ervaringen met Witgoed Expert.

Op vrijdag 6 januari j.l heb ik melding gemaakt van mijn kapotte wasmachine en er zou maandag 9 januari een monteur komen: die kwam ook en het leek allemaal goed te zijn,; intussen kostte me dit allemaal E 357, 00 , had ik dit geweten, dan had ik dit nooit gedaan, maar dit is dus mijn fout.

Ga een wasje draaien maar halverwege stopte het programma.........ik heb wederom gebeld en een "garantie-afspraak" voor 13 januari. En er kwam een monteur, keek er even naar en stelde toen al vast dat het om "iets electronisch " ging. Hij heeft een foto gemaakt van het typenummer en meldde dat hij direct ging bestellen , ik moest de maandag daarop de 16e afwachten en dan zou ik gebeld worden. Dit is dus niet gebeurd. Heb zelf gebeld en bericht gekregen dat het onderdeel besteld werd...moest weer paar dagen wachten totdat dat er was.

Bel 18 januari, wist men van niets.....gingen er achter aan, zou bericht krijgen

Nog steeds niets gehoord en toen bleek dan men van niets wist......

Daarom weer een garantieafspraak voor vandaag afgesproken: zouden komen tussen 10-15 uur. Weer niemand geweest. Bel op, meldden ze dat de monteur zijn telefoon niet op nam , wel zijn hulpje maar ze zouden gedecideerd vóór 18 uur

Niemand gezien , niets gehoord

Mijn vertrouwen in hun is tot het nulpunt gedaald

En ik ben dus E 357,00 kwijt.........

Bellen helpt niet, men weet van niets.......

Wat kan ik nu het beste doen?

Ik ben nu al weken afhankelijk van lieve mensen , waar ik mijn was kan doen en ben dit nu wel heel erg zat.
Zelf heb ik een aangetekende brief gestuurd waarin ik ze in gebreke stel. Denk dat ik daar niets meer van verneem. Kan dan de rechtsbijstandverzekering inschakelen. Gezien de reacties elders denk ik dat dit ook weinig inhoudt. Ga zelf nog bij Radar of Kassa proberen dit aan te kaarten en ik denk dat het enige wat ons nog rest is via facebook iedereen waarschuwen
Zwartsluis, dat heb ik inmiddels ook gedaan

Ik vrees ook met grote vreze hier niets meer van te horen als ik dit zo lees

Ik hoop toch echt dat dit bedrijf gestopt kan worden voor ze nog meer mensen duperen

Wat u zegt, misschien via Kassa of Radar , maar als ik dit lees, is daar in 2014 dus ook al iets over geweest op Radar,
Op mijn ingebrekestellingsbrief heb ik nul komma nul reactie gekregen. Mijn rechtsbijstandsverzekering erop gezet. Die hebben eerst geprobeerd het telefonisch op te lossen. Maar zoals ze ons behandelen, behandelden ze haar ook: beloven terug te bellen en nooit doen. Uiteindelijk kreeg ze te horen dat alles schriftelijk moet. 20jan is namens mij een officiële aanklacht ingediend bij ze, per post & email. Reactietijd 15dgn, dus dat is na aankomend weekend. Ik houd jullie op de hoogte van de voortgang! Kan alleen maar zeggen, aanpakken die boeven. Miss geen kassa/radar maar bij oplichters of iets dergelijks, bij een commerciële omro

Na een bezoek gister zojuist onderstaande mail gestuurd. In afwachting van een reactie.

Geachte Heer, Mevrouw,

Gisteren zijn jullie bij mij langsgeweest inzake de 'reparatie' van een samsung vaatwasser. Zoals aan de telefoon aangegeven betrof het hier een probleem met de toevoerslang. Ik heb de foutcode, het merk en type vaatwasser aangegeven en laten bevestigen dat de monteurs met de juiste onderdelen naar mij toe zouden komen.

Hier begon het verhaal. Eenmaal op locatie (na 8 keer bellen om een tijd en bevestiging die ik maar niet kreeg), werd de afwasmachine aangezet, nergens naar gekeken en werd beweerd dat er een nieuwe motor en toevoerslang benodigd was. Dit allemaal bij elkaar zou mij circa 270 euro kosten, waarbij de vaatwasser meegenomen moest worden en hier meerdere weken overheen gingen. Er werd mij aangeraden een nieuwe vaatwasser te kopen. De probleemanalyse van de 'monteurs' had prima telefonisch gekund, waarbij ik ernstig betwijfelde of het praatje wel klopte.

Zojuist heb ik een andere monteur laten komen, deze heeft de toevoerslang vervangen, waardoor de vaatwasser magischerwijs weer werkte. Niks een nieuwe motor, niks meenemen voor reparatie, niks een nieuwe kopen.

Zoals jullie wellicht merken ben ik uiterst ontevreden over jullie werkwijze. In dit kader zal ik tevens een advocaat inschakelen om mijn 69 euro voor het 'onderzoek' (wat een halve minuut in beslag nam) terug te krijgen. Indien dit zonder advocaat of juridische stappen opgelost kan worden hoor ik dat graag. Gelieve hierover contact op te nemen.

Mensen, niet in zee gaan met deze oplichters. Bel een echte monteur van een echt befrijf

Geplaatst door Realmvk op Dec 30, 2016.

Heeft u een advocaat ingeschakeld? Ik heb ook een zeer vervelende ervaring met dit bedrijf, en zit erover te denken om danwel aangifte te doen van fraude, danwel een advocaat in te schakelen.
Geen advocaat meer ingeschakeld. 69 euro kost het mij teveel hoofdpijn en gezeur. Het enige wat ik wil is iedereen waarschuwen
Vandaag 2 maanden geleden, 7 december 2016, ging mijn wasmachine stuk. Ze zijn 3 keer langs geweest , hebben me 120 euro laten betalen en hij was nog steeds stuk. De eerste keer dat z e kwamen waren ze binnen 5 minuten weg met de motor van mijn wasmachine, want daar moest een nieuwe in voor 287 euro. Gelukkig had ik zoveel geld niet, dus 100 aanbetaald maar. Ter plekke overgemaakt. De tweede keer kwamen ze de motor brengen maar moesten "draden vervangen" in mijn trekschakelaar en ik moest daar (buiten de nota om) 20 euro extra voor geven. Dat had ik niet in huis maar wel op de bank dus ter plekke overgemaakt, zodat ik bewijs heb. Hij zou het dus doen, nou hij maakte een letterlijk hels geluid dus weer gebeld. De derde keer constateerden ze dat de trommel los hing maar hadden niet de juiste schroeven bij zich om die trommel vast te zetten. Het was wel een machine van 13 jaar oud trouwens.. De vierde keer kwamen ze niet meer opdagen. Dus ja, inderdaad: oplichters. Als je belt krijg je Lara, Sara of Mara aan de lijn, maar vaak nemen ze alleen op als ik anoniem bel. OP 7 januari beloofden ze mij mijn geld terug, maar ik moest er wel een maand op wachten. dat is dus nu. Maar ik heb nog steeds niks terug! Op mails reageren ze niet! Jammer genoeg heb ik geen rechtsbijstandsverzekering . Maar ik overweeg aangifte bij de politie te doen wegens oplichting want voor mij is 120 euro veel geld.
Ineke Buit:

Kunnen we contact opnemen? Ik wil ook aangifte gaan doen, wellicht werkt het beter als dat meerdere mensen doen. Ik heb precies dezelfde ervaring als jij. Ik zou vanaf afgelopen week een maand moeten wachten. Maar ik geloof niet dat ik dat geld terug krijg. Voordeel is wel dat ik zwart op wit (op mail) heb gekregen dat ik het geld terug krijg.
jute, ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd. Ik ben er VOOR om met meerderen een aanklacht in te dienen. Maar ik woon in Almere en ik vermoed dat de meesten in amsterdam wonen, dus weet niet of dat kan?
O wat schrik ik van al deze verhalen! ik denk dat ik nog net op tijd ben om iets anders te regelen. Vorige week vrijdag 3 febr. ook een monteur gehad. Ook deze sprak amper Nederlands en er was dus nauwelijks mee te converseren. Op de website stond met koeieletters dat de onderzoekskosten 49 euro zouden bedragen, een kortingsactie deze maand. De monteur bleef echter volhouden dat het 69 euro kostte. Ik heb voet bij stuk gehouden en het kantoor gebeld. De telefoniste reageerde met: oh, staat dat op onze website dan? Dat wist ze blijkbaar niet eens. De klacht aan de vaatwasser is dat hij en het water niet afpompt en het programma niet start. Het lampje van het kraantje knippert dan. Het is een Siemens overigens van een jaar of 6 oud die 10 jaar mee moet kunnen gaan als ik het aantal wasbeurten bereken wat hij kan draaien.Hij constateerde dat het afvoerpompje onder de filter niet meer werkte. Een nieuwe zou 127 euro kosten en die heeft hij vervangen. Vervolgens de machine gereset en een wasprogramma gestart. Helaas deed hij het alsnog niet, waarop zijn conclusie was dat de motor vervangen moet worden. Zelfde verhaal als wat ik hierboven veelvuldig lees! Ik zou het overleggen met mijn man 's avonds en daarna terugbellen. Omdat ik twijfelde over de diagnose heb ik nog contact met siemens gehad, zij kwamen nog met andere mogelijkheden die deze monteur niet onderzocht heeft. Een paar dagen later toch een nieuwe afspraak gemaakt, waarbij de afspraak was: no cure, no pay. Helaas kwam de monteur niet opdagen, terwijl ik er speciaal de hele dag thuis voor ben gebleven. Bij bellen de volgende dag iedere keer geen gehoor. Toen een ander nummer gebeld, daar zei de telefoniste dat er helemaal geen afspraak in de agenda stond. Ze zou navragen of er een motor op voorraad was en me terug bellen. Ik gaf aan dat er 2 dagen eerder wel een motor op voorraad was maar daar ging ze niet op in. Helaas niks meer gehoord. Maar als ik dit zo lees ga ik ze niet meer bellen en neem ik de 49 euro onderzoekskosten maar voor lief. De nieuwe pomp had ik nog niet betaald, ik weet ook niet zeker of hij di er weer uitgehaald heeft maar ik hoop het niet!Overigens ook een onbeschofte man, hij heeft het front van de vaatwasser en helemaal scheef opgeschroefd en een paar cm te laag, toen ik hem daarop wees wimpelde hij me gewoon af. Dat kwam later wel zei hij..... en bedankt!

Reageer