Consumentenbond.nl
Beantwoord

Zoeken op website naar test inductiekookplaten

• 2 november 2019
  • 16 reacties
  • 1048 Bekeken

Ik probeer de test inductiekookplaten die in februari 2019 in de gids gepubliceerd is te achterhalen op de site. Er is helemaal niets te vinden. In de veronderstelling dat belangrijke info zoals testen altijd op de site te vinden zijn bewaar ik niet mijn oude gidsen. Wat nu?

icon

Beste antwoord door Jonne Hage 3 februari 2020, 10:48

@Timothy, de inductiekookplaten zijn nu te vergelijken op onze website:

https://www.consumentenbond.nl/inductiekookplaat

Bekijk origineel

16 reacties

Volgens mij zijn de testen alleen voor betalende leden dus die zullen wel niet open en bloot op de website staan.

Reputatie 7
Badge +6

Ik strijk over m'n hart, ik wil het bespreekbaar maken, ik heb nagenoeg alle gidsen nog vanaf 1982, mooi netjes hardcover ingebonden per jaargang met meestal een opdruk, staat heel mooi in de boekenkast, nagenoeg geen gebruikssporen. Ze doen nu €6 per stuk en dat 36 jaar. Er zit ook een hele tijd de Geldgids bij.  

Was er niet een voor leden toegankelijk online archief?

Reputatie 7
Badge +7

Volgens mij is er nooit een test van inductiekookplaten geweest.  Dus niet een echt testrapport. Wel testen van allerhande koekenpannen op een inductieplaat. Er is wel een recent artikel oktober 2019 verschenen van : Marvin Grouw Datum: oktober 2019 Beste koop en geteste inductiekookplaten. 

De bond heeft in februari wel in het algemeen gepubliceerd over kookplaten. Noelle v.d. Weel en Brigitte v.d. Bent. En vraagt het anders de moderatoren. Groet Leo.

Bedankt voor de reacties

Aan Leonz: ik ben al minstens 40 jaar lid dus heb zeker toegang tot de website.

Aan LJF de Ruiter: ik heb de editie van feb 2019 voor me liggen en ik zie nu dat er maar 1 pagina met de kop “test inductiekookplaten” in staat met een vergelijkingstabel. Die zijn echter overgenomen van “Which” (??) met de vermelding “in 2019 gaan we een eigen test doen”  Dus die test moet nog komen.

Iedereen heeft toegang tot de website.

Het gaat hier om de tests en die staan wellicht in een afgesloten gedeelte (archief).

Reputatie 7
Badge +6

Heb ook even gezocht . Geen test gevonden . Komt nog misschien . Zou mooi zijn omdat naar verwachting steeds meer huishoudens er naar zullen overschakelen. Door in het zoekvenster :  '’ koken op inductie '’  in te toetsen vinden belangstellenden veel info over dit onderwerp .

Hier staat het online archief.

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt @Léonz . Zonder hulp had ik dit echt niet gevonden en blijkbaar topic starter ook niet. En ben ook al meer dan 40 jaar lid. Dan zou de vindbaarheid van onderwerpen mijns inziens toch wel voor verbetering vatbaar zijn . 

Hallo E.T. Wiersum,

Er is een topic over geweest. Zie hier.

Badge +1

Deze bedoel je? https://www.consumentenbond.nl/kookplaat

Tip: als je iets op een bepaalde website zoek gebruik er Google voor! Dus ik heb jouw beschrijving test inductiekookplaten gezocht op Google.

Nou Leonz, bedankt voor de link. Die route kende ik niet. Ik kom zo inderdaad bij die test! Deze zoektocht is overigens m.i. geen compliment voor de website opbouw. 

Reputatie 3
Badge +5

Hi @Timothy, heeft de tip van Leonz jou geholpen met het antwoord op je vraag? Zo ja, zou je zijn antwoord kunnen selecteren als ‘Beste antwoord'? Dan komt zijn antwoord bovenaan te staan en kunnen anderen ook snel het antwoord op dezelfde vraag vinden.

Mocht je nog naar iets op zoek zijn, laat het ons gerust weten! 

@Sophie  ik heb aan je verzoek voldaan. Zou je me kunnen zeggen wanneer er een publicatie komt van een inductiekookplaten test. Jullie plan was om dit jaar te testen. Ik ben op zoek maar je komt in een woud van beweringen terecht waarvan je graag wilt weten hoe waar ze zijn. Ik hoor het graag.

Badge +8

Hi@Timothy, ik zie in onze planning dat er komend kwartaal een nieuwe test van inductiekookplaten verwacht wordt. Waarschijnlijk eind januari/begin februari. Nog even geduld dus! :slight_smile:

Reputatie 3

@Timothy, de inductiekookplaten zijn nu te vergelijken op onze website:

https://www.consumentenbond.nl/inductiekookplaat

Reageer