2016 kilometer wandelen in 2016! Welke app kan ik het beste gebruiken?

• 11 February 2016
  • 3 reacties
  • 256 Bekeken

Op het internet het volgende filmpje tegen.

Ik merk aan mijzelf dat ook ik sinds een aantal jaar mijzelf steeds minder fit voel. Om hier iets aan de toen heb ik al een aantal keer een poging gedaan om fanatiek te gaan sporten. Zonder succes, ik ben gewoon geen 'sportschooltype', maar heb ook geen tijd (lees zin) om weert een teamsport op te pakken.

Ik heb besloten dat (net als Ben uit het filmpje) ik in 2016, 2016 kilometer wil gaan lopen. Alleen weet ik niet zo goed welke app ik nou het beste kan gebruiken voor dit doeleinde. De apps in de App Store zijn vooral gericht op hardlopen. Heeft iemand de gouden tip voor mij?

Ben ook erg benieuwd of er nog meer mensen zijn hier die een soortgelijke 'Challenge' hebben gesteld voor zichzelf om in 2016 gezonder te gaan leven?

3 reacties

IK gebruik runkeeper op mijn iPhone. Gratis, en registreert off line, dus zonder internetverbinding, automatisch alle afstanden die ik loop. Enige voorwaarde is je telefoon meenemen.
Natuurroutes van Natuurmonumenten biedt mooie routes aan.

Route.nl bevalt mij prima.

Heel veel wandel- en fietsroutes zijn er te selecteren.

Als je een account aanmaakt kun je zelf jouw eigen route, met knooppunten, maken op internet en daarna als route downloaden op smartphone of tablet.

De weg kwijtraken is dan bijna niet meer mogelijk. Volg het pad via GPS!

Leuke wandelroutes, door een ieder aangeboden, dwars door bos en duin ook buiten de gebaande paden.

Verdwalen kan dan alleen maar als jouw smartphone of tablet uit valt.

En is mij overkomen.

Gelukkig had ik mijn tablet ook bij me. Werkt op beide apparaten prima.

IK gebruik runkeeper op mijn iPhone. Gratis, en registreert off line, dus zonder internetverbinding, automatisch alle afstanden die ik loop. Enige voorwaarde is je telefoon meenemen.

Geplaatst door J. van Staalduinen op Feb 28, 2016.

Bedankt voor de tips! Ik ga Runkeeper eens proberen. Zou echt ideaal zijn als hij offline werkt, ik heb niet zo'n grote data bundel.

Reageer