Afspraak bloedafname star/shl

• 22 maart 2021
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

vandaag een afspraak proberen te maken voor bloedafname bij star/shl. Omdat iki onderweg was heb ik geprobeerd telefonisch een afspraak te maken. Na ongeveer 10 minuten en een ellelang verhaal , druk een 1 druk dan 3 of druk dan 6 enzovoorts, besloot ik dan maar naar een shl post te gaan.We zijn momenteel erg druk was de boodschap, via het automatisch antwoordapparaat.Vervolgens ben ik naar een shl/post gegaan nog steeds de shl antwoordapparaat aan. De juffrouw van de shl post  zei u kunt hier geen afspraak maken moet u doen via de web site, en/of bellen. “ik ben aan het bellen zei ik, daar neemt men niet op “, in de wachtkamer zat ook nog een meneer die probeerde telefonisch contact te krijgen. Uiteindelijk besloot ik ermee te stoppen en maar naar het ziekenhuis te gaan, daar kun je zo naartoe zonder afspraak. Inmiddels kreeg ik de juffrouw van de SHL aan de lijn, na een lange uitleg dat het allemaal zo erg was en druk , u kunt via de website bla,bla , bla en uiteindelijk de boodschap van haar luidde “ en als u een klacht wilt indienen kan dat via de website. “

Indruk een zeer klantonvriendelijke zaak, die inmiddels dusdanig machtig is dat je geen keuze meer hebt. Kortom men kan je behandelen hoe men dat uitkomt. Nu dus klantonvriendelijk moeilijk te bereiken en een geweldig excuus, “er is corona”. 

Ben inmiddels geholpen in het ziekenhuis, uiterst vriendelijk en goed. 

1 reactie

Hartelijk dank voor uw melding, we waarderen het zeer dat u de moeite neemt om uw ervaring te delen.

De wachttijden bij ons klantcontactcentrum zijn momenteel langer dan gebruikelijk. Dat heeft ook bij ons alles te maken met een aangepaste dienstverlening ten behoeve van de maatregelen rondom corona. Zo vinden wij het belangrijk dat patiënten zo veilig mogelijk terecht kunnen op een locatie. Een manier om hier voldoende aandacht aan te kunnen geven is door het maken van afspraken in plaats van ‘vrije inloop’. Veiligheid van u maar ook van onze medewerkers staat voorop.

Natuurlijk begrijpen we dat het niet prettig is om langer te moeten wachten, we proberen op de drukste belmomenten van de dag extra personeel in te zetten. Maar dan nog kan het inderdaad voorkomen dat men wat langer moet wachten op telefonisch contact. Onze oprechte excuses, nogmaals, we weten dat we alles op alles zetten om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan.

We vertrouwen op uw begrip in deze ingewikkelde coronatijd. Het is niet gemakkelijk en we zijn er nog niet. Maar we moeten samen nog even volhouden!

Met hartelijke groet,

Maxime van Kouteren

Quality coach klantencontactcentrum

Reageer