Consumentengids uit 1985 of 1987 met test neusdruppels gezocht

• 25 maart 2021
  • 6 reacties
  • 66 Bekeken

Als fanatiek verzamelaar van oude medicijnflacons had ik tot enkele jaren geleden een exemplaar van een consumentengids (ik geloof uit 1985 of 1987) waarin een test stond over verschillende merken neusdruppels. Helaas ben ik dit exemplaar door een persoonlijke crisis kwijtgeraakt. Wie heeft er nog een exemplaar met daarin deze test, weet om welke jaargang/nummer het gaat en/of wil het voor mij scannen en aan mij mailen? Kosten worden uiteraard vergoed!

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

De test staat in de gids van september 1981 @Marck , vanaf pagina 426. En je hebt echt geluk, want ik heb ze pas vanaf mei '81!

Ik vond ze het waard voor de toekomst, dus toen liet ik ze bij een boekbinder in de baas z'n tijd inbinden. Dus ik heb die gids niet los. 

Het zijn 4 pagina's met 1 foto, 1 tabel en een tekening. Als je op mijn naam klikt kan je kiezen voor privébericht sturen. Dan kunnen we het daar verder afwikkelen. Ik kan het scannen en mailen.

Badge +8

Je bent me voor, @Jan! Wat ontzettend leuk dat je dit artikel in je eigen archief hebt en wilt delen met Marck. :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +6

Ja, ik zei al, ik zit af en toe met m'n hoofd een paar dagen in archiefsozen 😊. (En als je dat steeds roept en iemand vraagt een keer dan moet je ook kunnen leveren nietwaar).

Maar @Imke als je nog een los exemplaar hebt? Misschien wil meneer Marck liever een los exemplaar? Doe dan maar hoor, want die van mij zit ingebonden. Ik heb alleen scans via mail. Kijk maar.👍

Badge +8

Geen los exemplaar helaas, maar wel 4 gescande pagina's. Ik weet niet of je ze al gescand hebt, @Jan? Scheelt misschien een hoop gedoe als ik ze naar Marck stuur. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +6

Geen probleem, ik heb nog niet gescand. Helemaal de trap op met een zwaar boek en dan weer terug in de kast, als jij wil doe maar!😊

Had net Jan al PM gestuurd en lees nu pas verder, haha. Imke, ik PM je even!

Reageer