Wegens erectiestoornissen, en toch op 66-jarige leeftijd nog gehecht zijnde aan geslachtsgemeenschap, ben ik op zoek naar een doeltreffende oplossing zonder gebruik van (chemische) medicatie. Mijn aandacht viel op het gebruik van een mechanisch erectiepompje, met manuele bediening (dus niet automatisch ingesteld) ter behoud van de zelfcontrole ervan. Navraag gedaan bij mijn huisapotheek, die verdelen dat niet meer en wijzen verder door naar de uroloog. Artsen spelen niet graag voor medische Consumentenbond en volgen de commerciële markt van dergelijke toestellen zelden tot niet op. Waardeloos advies (voor het overige een goede apotheek).
Bij de Bol.com, Amazons en andere Zalandos van deze wereld vind je een aanbod gaande van € 15 tot € 170 tot nog duurder. Te goedkoop is zelden goed en te duur komt meestal neer op afpersing.
Mijn vraag : welk is het best mogelijke toestel op basis van een billijk prijs-kwaliteits aanbod? Welnu ik dacht aan de community van de Consumentenbond, waar alvast heel wat leeftijdsgenoten last hebben van hetzelfde euvel! Welke ervaringsdeskundige kan mij, volledig vrijblijvend en niet bindend, een degelijk toestel aanbevelen?
PS. Laat jouw schroom vallen, we zijn allen mensen met hun sterkten en zwaktes, dat is helemaal niet beschamend.