Ervaring met Airfloss of een waterflosser
* Commerciële link verwijderd door moderator
Ik ga dit intern doorgeven aan onze expert die hier onderzoek naar doet. Wie weet kunnen wij hier in de toekomst onderzoek naar doen. Dank voor de tip!
Je hebt al alle aandacht van de Bond, mogelijk heeft het al in de gids gestaan, ik weet dat niet uit mijn hoofd. Anders moeten ze nog beginnen en dan kan het wel even duren. Kijk nog eens bij waterflossen, daar staat genoeg. Ook mijn toestel Waterflosser Waterpik, ik heb ook nog een handtoestel heet Max, verder niets. Mijn tandarts had op alle apparaten zo'n flosser, daar heb ik het ook van. Alles werd schoon gespoten, uiteraard tandplak, ook altijd wat bloederig, maar dat is zo weg. Vergelijkingen staan ook bij waterflossen o.a. van Kieskeurig, als dat mag, anders echt bij waterflossen kijken, ik zou niet meer gegevens moeten hebben. Groeten Leo.
Ben benieuwd!
Ik ben al aan mijn 3e waterflosser en vind dit zonde voor het milieu, maar kan niet goed zonder. Wie heeft er langer plezier van en welke dan?
Zoals al gemeld, als u veel informatie over een waterflosser wilt hebben, zoekt dan op Internet. Google naar de beste waterflossers, of testen van waterflossers. Voor het jaar 2020 zijn de meeste waterflossers weer getest, wellicht niet allemaal objectief, maar u kunt er toch uw voordeel mee doen. Het merk Waterpik komt er ook 2020 goed uit. Mocht u andere ervaringen hebben, dan kunt u dat wellicht bij de leverancier, importeur of fabrikant melden. Maar u moet dan wel stevige argumenten hebben. Groet Leo.
Sorry voor het open gooien van een oud topic, maar ik kan nergens informatie vinden die goed de verschillen/voor-/nadelenlaat zien tussen een waterflos en een luchtflos. Heeft iemand hier misschien al eerder iets over gevonden?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.