Eind Augustus en begin September 2022 ging ik op zoek naar nieuwe brillen.
Ik ging in zee met Specsavers. De oogmeting was uitgebreid en zorgvuldig. Ik heb een nieuw brillenrecept gekregen. Begin September kreeg ik mijn 2 brillen.Één voor lezen en PC; de 2e voor het verkeer..
Tot hieraan ging alles goed.
Echter; Een paar dagen terug was ik aan het werk aan mijn PC.Ik wilde mijn bril wegleggen en toen viel zonder aanleiding het rechter-brillenglas uit het montuur. Nadat ik contact heb opgenomen met het lokale filiaal; ben ik teruggegaan naar de winkel. Ik heb het montuur en het brillenglas laten onderzoeken. Het glas was op een harde oppervlak gevallen. Ook de 2e bril heb ik laten onderzoeken.Er was gelukkig geen beschadiging aan het glas.
Mijn punt is; dit had gewoon niet mogen gebeuren. Zeker niet binnen 2 maanden ; nadat ik de bril had aangeschaft.
Ik benadruk dat dit geen kritiek is op de medewerkers in de winkel zelf. De meting is b.v. goed uitgevoerd.
Het is kritiek op het bedrijf waaraan het maken van de bril is uitbesteed. Dit was onvoldoende vakkundig.