Ervaringen massage apparaten gezocht

• 30 August 2021
  • 7 reacties
  • 653 Bekeken

Vanwege persoonlijke klachten ben ik me aan het verdiepen in hulpmiddelen als massageapparaten.

Ik kan geen tests vinden op de consumentenbond site en vraag me af of iemand tips heeft?

Je kan wel googelen, maar wil het ook op deze manier proberen, waarvoor ben je anders lid van de CB ;-)

7 reacties

Badge +5

Hi @K. Vogelzang en welkom op de Community! Leuk dat je ons hebt gevonden :blush:  Het klopt inderdaad dat wij dit niet getest hebben. Misschien dat andere Community leden nog tips hebben die zij met je kunnen delen :smile:

Reputatie 5
Badge +4

Misschien dat andere Community leden nog tips hebben die zij met je kunnen delen :smile:

Dan is het handig om te weten welke functionaliteiten er van verwacht worden, behalve dat het om masseren gaat welke spiergroep(en) ermee gedaan moeten kunnen worden en welke functies daar bij nodig zin… trillen kneden, etc en ook nog verwarming nodig? 

Imho op afstand bijna niet te doen. Voor een goed advies is er een gedegen kennis nodig en niet alleen maar een ervarinkje, een n=1 ervaring, lang niet altijd gestoeld op een ruime kennis.

Reputatie 6
Badge +4

Geen ervaring met welk massage apparaat dan ook. Wel een advies: zoek een goede masseur i.p.v. een apparaatje.

Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Ik zoek een voetmassage apparaat. Iemand die er ervaring mee heeft?

Wat is een goede massageapparaat?

Reputatie 7
Badge +4

een blauwe….. 😂 misschien is het handig om even wat meer info te geven. 

Badge +5

Hoi @R. van Lin. Ik heb je vraag verplaatst naar dit topic :thumbsup_tone1:

Reageer