Consumentenbond.nl

Ervaringen met Bodyclinics & Schoondheidsbehandelingen?

• 31 mei 2017
  • 1 reactie
  • 423 Bekeken

Beste consumenten,

Ik zal beginnen om mijzelf even voor te stellen. Mijn naam is Anja S en ik ben 53 en ik woon in A'dam, Noord-Holland. Ik ben al een tijdje zichtbaar ouder aan het worden en krijg vaak last van opvliegers en rimpels. Ik wil graag wat aan mijn Rimpels doen. Nu was ik dan ook op zoek naar een geschikte Bodyclinic die op langere termijn zorgplannen aanbood. Via een kennis van mij en mijn man kwamen wij terecht bij bodyclinic.nl* in Amsterdam. De kennis van ons was hier ook geweest en was achteraf zeer positief over de behandelingen. Het is alleen zo'n vage kennis dat ik niet eens weet of ik het van hem aan moet nemen. We gingen toen zelf maar opzoek naar reviews over deze kliniek. De reviews waren echter allemaal niet goed verwoord. Hierdoor konden ik en mijn man niet echt beoordelen of dit dan ook een correcte optie was.

Graag hoor ik of een van jullie toevallig ervaringen heeft met deze Bodyclinic. Als je ervaringen hebt met andere Bodyclinics in A'dam of in de regio, dan hoor ik dat natuurlijk ook heel graag. Alle ervaringen zijn welkom.

MVG,

Anja Smit

*[commerciële link verwijderd door beheerder]

1 reactie

Hi Anja,

Ik weet niet of dit nog relevant is, maar ik weet hoe moeilijk het is om de juiste kliniek te vinden voor een botox of andere cosmetische behandeling.
Nou ben ik zelf erg lang opzoek geweest naar een kliniek in Amsterdam die een natuurlijk resultaat geeft. Ik ben 43 en heb inmiddels 2 botox behandelingen gedaan voor de lijntjes tussen me ogen net iets onder me voorhoofd, en ben zeer tevreden een mooi resultaat! De kliniek heet easycosmetics.nl*, ze zijn ook super vriendelijk. Veel succes:))

*[commerciële link verwijderd door beheerder]

Reageer