Esthecin haargroeimiddel
Zo simpel is het. Ik zal de uitzending nooit vergeten waarin Ria Bremer een professor in de haar vraagt "Is er nu een gegarandeerd middel tegen haaruitval" en de professor droog meldt "Castreren voor het twaalfde levensjaar, en je houdt gegarandeerd een prachtige haardos". Waarop een vriend mij uit de hoek kwam met "en een prachtige zangstem".
Het probleem is (uitzonderingen daargelaten) hormonaal en die ga ik niet slikken als het niet per se moet.
Ja, opbeurend natuurlijk. Ik snap dat mensen er verdrietig onder kunnen zijn maar koop (zolang er nog geen echte oplossing is), een leuke dikke haarband, een apart petje, een mooie hoed.
En bedenk dat ik (en iedereen met mij) liever met een kaal aardig iemand omga dan een chagrijnige harige 😉. Ik vond Sinead O'Connor (of hoe heet ze) ook een prachtmens.
Ik heb het product 6 maanden gebruikt. Louter hopende op stagnatie van het probleem, aangezien ik maar 23 ben en ik nog maar net een jaar kalende was. Maar zelf stagnatie was een brug te ver voor dit "wonderproduct" dat zelfs verbetering durft te verkondigen.
Ik schrijf deze reactie enkel om andere jonge mannen te waarschuwen om niet hun haar op het spel te zetten voor dit product.
Ik heb het product 6 maanden gebruikt. Louter hopende op stagnatie van het probleem, aangezien ik maar 23 ben en ik nog maar net een jaar kalende was. Maar zelf stagnatie was een brug te ver voor dit "wonderproduct" dat zelfs verbetering durft te verkondigen.
Ik schrijf deze reactie enkel om andere jonge mannen te waarschuwen om niet hun haar op het spel te zetten voor dit product.
Wat een hoop flauwekul.
Ik zou graag de zwarte lijst willen weten waar deze medicus op zou moeten staan.Hij is een zeer gerespecteerd medicus en onderzoeker.
Ik gebruik Esthecin al 4 maanden en heb kreeg in het begin al kleine donshaartjes en intussen is al veel haar weer terug gekomen. Top product dus. Ik weet niet wat je bedoelingen zijn ,aar er klopt niks van wat je zegt.
Ja, ik kan hem ineens niet plakken, even de url opzoeken.https://www.zwartelijstartsen.com/zwartelijst_arts/j-c-van-montfort/
misschien gaat het toch goed.
J.c. van Montfort en deze heet Hans…
Helaas 9 maanden , 3 verpakkingen dus, het vertrouwen gegund aan deze organisatie.
Uiteindelijk geen enkel resultaat. Beter huiswerk moeten maken. Veel lesgeld betaald dus.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.