Gebitsschade door ongeval verzekeren

• 22 December 2014
  • 2 reacties
  • 207 Bekeken

stel ik krijg schade aan mijn gebit door een ongeval, volgens mij is dit niet door de basisverz. gedekt, hoe kan ik dat het beste aanpakken?

er is ixorg, ik zag zilveren kruis basis plus

ik kom er niet uit wat te doen

2 reacties

Mevrouw Ramakers,

Ik kan me uw probleemstelling voorstellen.Reeds eerder heb ik commentaar gegeven op "onze" zorgverzekering.De verzekeringen waarin (alles) wordt voorzien bestaat niet.En je weet als je bij verzekeraars iets moet verzekeren,willen ze daar hun profijt van hebben.In het verleden is dat probleem "geweest" met onze banken.Wat bij de een wel in de basisverzekering is verzekerd,is dat bij de ander weer niet en omgekeerd.En dat zelfde is van toepassing in de aanvullende verzekeringen.De verzekeringskosten zijn voor de mensen met een hoger inkomen beter betaalbaar dan de mensen met lagere inkomens en daar komt nog bij dat de hogere inkomens een hogere eigen bijdrage kunnen betalen waardoor hun premie dan ook weer een stuk lager uitkomt.En niet te vergeten de ingewikkelde constructies die Den Haag in het ontwerp heeft verwerkt.De een weer wel,de ander niet of maar voor een gedeelte en zo kan ik nog wel een doorgaan.

Marktwerking in de Zorg werkt niet ! We moeten terug naar het ziekenfonds,alle zorg voor iedereen en in ÉÉn hand voor controle
wij hebben besloten om weer alleen een basisverzekering af te sluiten, dit ook omdat mijn man werkeloos is en ik ook niet werk.

en wat die gebitsschade betreft bij een ongeval, ik heb zoveel nagekeken, ik weet het niet meer, dus laten wij het bij alleen een basisverzekering.

en het is zoals u opmerkt de verzekeringskosten voor mensen met een laag inkomen zijn moeilijk te betalen.

Reageer